Re: delikatna kosmetyczka w Warszawie?

Data: 2004-08-25 06:16:55
Temat: Re: delikatna kosmetyczka w Warszawie?
Od: "Czarnulka" <p...@b...pl>

"Beth Winter"

> Niestety moja kosmetyczka zmienila branze :( Czy ktos moze polecic
> kosmetyczke o bardzo delikatnej rece (mam hiper-wrazliwa skore),
> najlepiej Ursynow/Mokotow/Centrum? Cena jest kryterium drugorzednym,
> najbardziej mi zalezy na oczyszczeniu bez pokancerowania.

Próbowałaś nowej metody oczyszczania - jakimiś falami, które powodują
mikrowybuchy na skórze i uwalniają zanieczyszczenia?
Tylko nie pamiętam, jak się to nazywa, widziałam w jednym jedynym zakładzie
i to w Łukowie, ale musi być i w Wawie. Podobno rewelacyjna metoda na
delikatną skórę, a koszt - 10 zł. drożej niż oczyszczanie rękami. Na pewno
polecane wcześniej zakłady mają coś takiego w ofercie, więc google w dłoń :)

Czarnulka