Re: dentysci

From: <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dentysci
Date: 25 Jan 2002 20:08:21 +0100

> Dlatego, ze
> nie szukacie dewiz, partaczycie robote, dlatego w Polsce jest ciagle zle i
> jeszcze gorzej. Nie doksztalcacie sie tkwicie w jednym miejscu narzekajac
> permanentnie, ze padaja biznesy i rosnie bezrobocie.

po pierwsze - nie uogolniaj - bo w ten sposob obrazasz takze mnie, co nie jest
mile.
do drugie - nie uzywaj takiego mentorskiego tonu, bo tego nie znosze,
szczegolnie u emigrantow - wiem ze w stanach wszstko jest najlepsze, ale
zauwaz ile lat ma ekonomia amerykanska, a ile lat ma polska - i najdziesz
odpowiedz. w stanach po 10 latach od podpisania niepodleglosci nie bylo od
razu mc donalda i sears tower - na wszystko potrzebny jest odpowiedni czas,
musisz to zauwazyc. - poza tym zauwaz, ze ty jestes gosciem w tym kraju, a
twoja ojczyzna jest w Polsce - obrazajac wszystkich polakow i wyzywajac ich od
partaczy robisz to takze sobie.

adam

ps: w zeszlym roku zaliczylem napewno wiecej kursow i szkolen od ciebie...