Re: dentysci

Data: 2002-01-25 19:53:44
Temat: Re: dentysci
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Anika6042" napisała ...

> Sluchaj no ty od dawna posluguje sie j. angielskim i byc moze robie bledy
> jezyku ojczystym ale co ma piernik do wiatraka, nie pisze klasowki.

Ano ma.
Jak Cię spytał, czy plomba nie haczy albo nie uwiera,
mogłaś zwyczajnie nie zrozumieć.
Najpierw do ksiażek, a potem z pretensjami do całego swiata.

> Ty
> nie masz ani dewiz ani mozgu umiesz sie tylko sadzic jak wiekszosc rodakow
> co ci z tego przychodzi klepiesz bide i siejesz hurra optymizm jak na
komune
> przystalo powodzenia

Nie zamierzam się z Tobą licytować co do zasobności portfela.
Ja mam wspaniale wyleczone zęby (trwałe, nie przeszkadzające,
zupełnie niewidoczne plomby) i dobry humor.
No i nie mam żalu do nikogo. :-)
A Ty ? Sama widzisz ...

Mała Mi