dentysci

11. Data: 2002-01-25 13:44:16

Temat: Re: dentysci
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" napisała ...

> A wydawaloby sie, ze dewizowy klijent to
> edla Polskiego lekarza pozadany klijent.

Jeżeli językiem polskim mówionym posługujesz się równie biegle
co pisanym (w jednym zdaniu 4 błędy ortograficzne,
że o literówce nie wspomnę), to może sama jesteś sobie winna.
Pewnie po prostu nie zrozumiałaś zaleceń lekarza.
Dewizy nie zastąpią mózgu.

Mała Mi

12. Data: 2002-01-25 15:04:31

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podczas mojego pobytu w Polsce postanowilam zaoszczedzic troche pieniedzy i
> skorzystac z uslug ...<cut>

Droga Aniku

Juz na poczatku swojej wypowiedzi dalas wyraz braku wyrobionego u siebie
poczucia odpowiedzialnosci o wlasne zdrowie. Tekst 'chcialam zaoszczedzic' nie
przystaje bowiem nijak do dbalosci o wlasne zeby a wiec i zdrowie calego
organizmu. Preferowane jest, szczegolnie jesli chodzi o zeby, korzystanie z
uslug jednego, sprawdzonego gabinetu. 'Skakanie' z gabinetu na gabinet,
szukanie 'tanich uslug', 'oszczednosci' - zawsze zle sie konczy. wiadomym jest
wszak, ze 'co tanie to drogie'. Oczywiscie sa to twoje zeby, wiec rownie dobrze
mozesz je leczyc w chinach czy w Nju Jorku, nic mi do tego. Ale zanim zaczniesz
pisac takie bzdety o dewizowych (eh, pewnie pewexowska emigracja lat 80-
tych... :-)) pacjentach, wiedz, ze polska stomatologia nie odstaje poziomem
technicznym od stomatologii zachodniej a co za tym idzie takze cenami.
Mnie tez zdaza sie 'poprawiac' po zachodnich kolegach- czlowiek moze popelnic
bledy - nie popelnia ich tylko ten, kto nic nie robi. - i tu wracamy do punktu
wyjscia- gdybys skorzystala z uslug gabinetu w miejscu zamieszkania, to z
pewnoscia uzyskalabys pomoc w ramach gwarancji, a tak - widzisz czym sie
konczy 'wyjazdowe' leczenie... - i tylko pozostaje ci usiasc do klawiatury i
wyzalic sie, jacy to w polsce niedobrzy stomatolodzy.... eh, moze czasami warto
by pomyslec przed pisaniem takich rzeczy ??

Adam

13. Data: 2002-01-25 17:23:42

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pobawiłeś się prezentem od rodziców na 15. urodziny?
PLONK gówniarzu.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

14. Data: 2002-01-25 17:57:41

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: dentysci
From: "Konrado_W" k...@i...pl
Date: 1/25/02 3:58 AM Eastern Standard Time

"Anika6042" <a...@a...com> wrote in message

> A wydawaloby sie, ze dewizowy klijent to edla Polskiego lekarza pozadany
klijent.

Chyba u was w Ameryce to czas stanal kilkanascie lat temu!!! Chyba nie
jestes dokladnie poinformowana, ale jest 21. wiek, dokladniej rok 2002 i
sami bedziemy niedlugo placic w "dewizach" tzn. w Euro!

Konrado_W

P.S. PEWEXow tez juz nie ma i na kartki tez juz nic nie ma - wyobraz sobie!

Ja to wszystko wiem, nie unos sie. Bylam w Polsce i nie moglam sie nadziwic
zmianom. Polska jest teraz piekna. Ja pisze o nieuczciwosci i pazernosci
NIEKTORYCH lekarzy. Moze mialam pecha i trafilam na wyjatkowych partaczy i
pazernych szakali ktorych dotyczyl inny moj posting. Faktem jest jednak ze tak
bylo a moj stary lekarz dowiedziaqszy sie ze jestem ze Stanow chcial odemnie
wyzsze honorarium niz od innych pacjentow.
Jesli zas chodzi o euro to nie ma sie chyba czym zachwycac jeszcze na zadnej
wymianie pieniedzy ludziska nie wyszli do przodu
pozdrawiam
Anika

15. Data: 2002-01-25 18:05:01

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: =?iso-8859-2?Q?Ma=B3a_Mi?= p...@p...onet.pl
Date: 1/25/02 8:44 AM Eastern Standard Time

U?ytkownik "Anika6042" napisa?a ...

> A wydawaloby sie, ze dewizowy klijent to
> edla Polskiego lekarza pozadany klijent.

Je?eli j?zykiem polskim mówionym pos?ugujesz si? równie biegle
co pisanym (w jednym zdaniu 4 b??dy ortograficzne,
?e o literówce nie wspomn?), to mo?e sama jeste? sobie winna.
Pewnie po prostu nie zrozumia?a? zalece? lekarza.
Dewizy nie zast?pi? mózgu.

Ma?a Mi

Sluchaj no ty od dawna posluguje sie j. angielskim i byc moze robie bledy w
jezyku ojczystym ale co ma piernik do wiatraka, nie pisze klasowki. Jesli nie
masz nic do powiedzenia to lepiej milcz. A co do dewiz to dobrze je miec. Ty
nie masz ani dewiz ani mozgu umiesz sie tylko sadzic jak wiekszosc rodakow i co
ci z tego przychodzi klepiesz bide i siejesz hurra optymizm jak na komune
przystalo powodzenia
Anika

16. Data: 2002-01-25 18:19:51

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Moja droga skorzystalam /tak jak napisalam/ z uslug eleganciego i kosztownego
gabinetu, mimo to jest jednak taniej niz w NY gdzie kanalowe leczenie zeba
kosztuje $700;1200.
Prawdopodobnie jestes dentystka i moj posting cie dotknal. Zgadza sie ze macie
"zachdnie srodki" rzeczona dentystka tez je miala i miala tez elegancki gabinet
oraz nie najnizsze ceny tylko nie chcialo jej sie dopracowac zeba. Dlatego, ze
nie szukacie dewiz, partaczycie robote, dlatego w Polsce jest ciagle zle i
jeszcze gorzej. Nie doksztalcacie sie tkwicie w jednym miejscu narzekajac
permanentnie, ze padaja biznesy i rosnie bezrobocie.
Tzw zachod ciagle sie uczy dba o klientele i stara sie ja przyciagac a nie
tracic. Samo przkonywanie, ze uslugi sa na wysokim poziomie kiedy fakty mowia
co innego do niczego dobrego nie prowadzi. Piszesz ze "ceny juz macie
zachodnie" a jak tam z jakoscia? Nie wyglupiaj sie.
Anika

17. Data: 2002-01-25 19:08:21

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze gorzej. Nie doksztalcacie sie tkwicie w jednym miejscu narzekajac
> permanentnie, ze padaja biznesy i rosnie bezrobocie.

po pierwsze - nie uogolniaj - bo w ten sposob obrazasz takze mnie, co nie jest
mile.
do drugie - nie uzywaj takiego mentorskiego tonu, bo tego nie znosze,
szczegolnie u emigrantow - wiem ze w stanach wszstko jest najlepsze, ale
zauwaz ile lat ma ekonomia amerykanska, a ile lat ma polska - i najdziesz
odpowiedz. w stanach po 10 latach od podpisania niepodleglosci nie bylo od
razu mc donalda i sears tower - na wszystko potrzebny jest odpowiedni czas,
musisz to zauwazyc. - poza tym zauwaz, ze ty jestes gosciem w tym kraju, a
twoja ojczyzna jest w Polsce - obrazajac wszystkich polakow i wyzywajac ich od
partaczy robisz to takze sobie.

adam

ps: w zeszlym roku zaliczylem napewno wiecej kursow i szkolen od ciebie...

18. Data: 2002-01-25 19:19:36

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze gorzej. Nie doksztalcacie sie tkwicie w jednym miejscu narzekajac
> permanentnie, ze padaja biznesy i rosnie bezrobocie.

Zdejmij klapki z oczu! Sam mam firme (oprocz tego studiuje medycyne), ktora
eksportuje towary na caly swiat (Europa, Japonia, Hong Kong, Ameryka
Poludniowa) i to zachodni odbiorcy stoja u mnie w kolejce, ale to ze w
Polsce jest zle i ze firmy maja trudnosci ta jest cakiem inna spiewka (taka
jak dzis w sejmie ;). Wiec jesli nie masz pojecia o czym piszez to lepiej w
ogole nie pisz.

Konrado_W

19. Data: 2002-01-25 19:53:44

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" napisała ...

> Sluchaj no ty od dawna posluguje sie j. angielskim i byc moze robie bledy
> jezyku ojczystym ale co ma piernik do wiatraka, nie pisze klasowki.

Ano ma.
Jak Cię spytał, czy plomba nie haczy albo nie uwiera,
mogłaś zwyczajnie nie zrozumieć.
Najpierw do ksiażek, a potem z pretensjami do całego swiata.

> [...]
> nie masz ani dewiz ani mozgu umiesz sie tylko sadzic jak wiekszosc rodakow
> co ci z tego przychodzi klepiesz bide i siejesz hurra optymizm jak na

Nie zamierzam się z Tobą licytować co do zasobności portfela.
Ja mam wspaniale wyleczone zęby (trwałe, nie przeszkadzające,
zupełnie niewidoczne plomby) i dobry humor.
No i nie mam żalu do nikogo. :-)
A Ty ? Sama widzisz ...

Mała Mi

20. Data: 2002-01-25 20:14:36

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
> do Stanow natychmiast ulamal mi sie duzy kawalek t zw plomby i
stwierdzilam, ze
> zeby sa nie wyszlifowane wrecz zahacza o nie jezyk. Nie znaczy to, ze
mialam
> pecha mojej corce stalo sie to samo a jedna plomba wypadla zupelnie. To
byl
> drogi gabinet jak na Plskie warunki okazalo sie, ze jak na Amerykanskie
tez bo
> musialam robic poprawki w New York. A wydawaloby sie, ze dewizowy klijent
> edla Polskiego lekarza pozadany klijent. Ja napewno wiecej nie skorzystam

Odkąd pamiętam, a czytam tą grupe dobrych kilka lat Anika zawsze blużniła
przeciwko Polsce i komunie więc nie ma się czym przejmować.

ratunku! migdalki - zoladek?
smutne reminescencje
Studium masażu
Kilka pytan ?