dentysci

1. Data: 2001-07-09 06:40:39

Temat: dentysci
Od: "Jaro" <b...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dentystka leczy zeba, zalepia go na stale bierze pieniadze ... pozniej zab
zaczyna po ok miesiacu bolec i po otwarciu plomby tryska z niego krew z
czyms jeszcze (ostry stan zapalny), dentystka mowi "No tak była duza dziura
i pruchnica i mogł tak sie zdarzyc, nalezy sie 50 zl za zatrucie, trzeba
leczyc kanalowo, spotykamy sie za 2 tygodnie". Na moje stwierdzenie
"Przeciez pani robila tego zeba (w domysle pani ponosi odpowiedzialnosc za
podjeta na samym poczatku decyzje odnosnie formy leczenia)" slysze "Ja daje
tylko gwarancje na plombe, a w zebie wszystko sie moglo zdarzyc"

Według mojego odczucia zeba powinna robic gratis, gdyz ona doprowadzila do
takiego stanu.
Prosze o wasze opinie.

Pozdr,
Jaro

2. Data: 2001-07-09 16:42:59

Temat: Re: dentysci
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaro <b...@z...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ibj8d$30n$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-07-09 21:13:29

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

I co Karolina, cytat jest a odpowiedx ci wcieło ?

4. Data: 2001-07-10 04:04:12

Od: <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jaro
>
> jestem stomatologiem, wiec troszke znam sie na rzeczy- moglo sie tak zdarzyc
bez winy Twojej dentystki, ale po paru latach, absolutnie nie po 8 mieisacach-
albo ona czegos nie dopatrzyla, albo po prostu zle doczyscila ubytek i psul sie
pod wypelnieniem.
Masz 100% racji

5. Data: 2001-07-10 06:22:05

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sark wrote:

> I co Karolina, cytat jest a odpowiedx ci wcieło ?

Tez bys mogl(a?) ciac posty swoja droga...

Smuggler
***
"Jak zrobic [SHIFT] + [-]"? - (autentyczny fragment listu).

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

6. Data: 2001-07-10 16:57:35

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smuggler" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tez bys mogl(a?) ciac posty swoja droga... ---> płeć M

Rozumiem zdenerwowanie. Też mnie to drażni. Tne ostro ale w tym przypadku
uznałem za stosowne przytoczyć całość posta.

Pozdrawiam
Sark

7. Data: 2001-07-11 07:30:07

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sark wrote:

> Użytkownik "smuggler" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> Rozumiem zdenerwowanie. Też mnie to drażni. Tne ostro ale w tym przypadku
> uznałem za stosowne przytoczyć całość posta.

Ja sie nie denerwuje tylko po prostu zwrocilem uwage, bo post (zacytowany)
byl jednak dosc dlugi.
I ja pozdrawiam

Smuggler
***

Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

8. Data: 2001-07-11 17:40:56

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry za pomyłkę ale nie miałam zamiaru na to odpowiadać bo nie jestem
dentystą i jedynie przesłałam twoje zapytanie do dentysty (notabene w
Niemczech).
Pozdrawiam Karolina

Dlaczego wycofano Mazindol
Stałe drzenie miesni .