Re: depilacja nog w Wawie

From: anek <a...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: depilacja nog w Wawie
Date: Sat, 05 Oct 2002 19:29:44 +0200

Julianna wrote:

> Chcialabym sie wybrac na zabieg depilacji nog woskiem.
> 1. czy ktoras z Was miala jakies nieprzyjemne doswiadczenia z tego typu
> zabiegiem?

tak, mialam czarne slady, bo do niedomytych z wosku nog mi sie niteczki
z wlokna spodni przyczepily;) ale to raczej smieszne niz straszne.

> 2. co jaki czas trzeba go powtarzac?

to zalezy od tego, jak silne masz wlosy. jesli nigdy przedtem nie bylas
i golilas nogi, to mysle, ze trzeba bedzie co 2 tygodnie, zeby ci te
wlosy oslabic. ja chodze co miesiac. oczywiscie, ostatnie poltora
tygodnia juz raczej wygladam srednio, ale cos mi musi urosnac, zeby to
wyrwac. po paru latach regularnego chodzenia mam na nogach malo co.

> 3. jaki salon moglybyscie mi polecic w Wawie? w Ives Rocher kosztuje 80 zl,
> a to dla mnie troszke duzo

wiesz, moze jakis osiedlowy salon urody ma nizsze ceny, ale to sie
niestety czesto odbywa na jakosci zabiegu - dobra kosmetyczka robi to
bezbolesnie. podczas wizyty u partaczki lzy leca ci z oczu same.
naprawde, nie warto oszczedzac, bo potem caly dzien masz spieprzony, bo
jestes obolala i wsciekla.

xx.