depilacja nog w Wawie

1. Data: 2002-10-05 16:28:27

Temat: depilacja nog w Wawie
Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym sie wybrac na zabieg depilacji nog woskiem.
1. czy ktoras z Was miala jakies nieprzyjemne doswiadczenia z tego typu
zabiegiem?
2. co jaki czas trzeba go powtarzac?
3. jaki salon moglybyscie mi polecic w Wawie? w Ives Rocher kosztuje 80 zl,
a to dla mnie troszke duzo

Dzieki za odpowiedzi,
Julianna

1. Data: 2002-10-05 17:29:44

Temat: Re: depilacja nog w Wawie
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Julianna wrote:

> Chcialabym sie wybrac na zabieg depilacji nog woskiem.
> 1. czy ktoras z Was miala jakies nieprzyjemne doswiadczenia z tego typu
> zabiegiem?

tak, mialam czarne slady, bo do niedomytych z wosku nog mi sie niteczki
z wlokna spodni przyczepily;) ale to raczej smieszne niz straszne.

> 2. co jaki czas trzeba go powtarzac?

to zalezy od tego, jak silne masz wlosy. jesli nigdy przedtem nie bylas
i golilas nogi, to mysle, ze trzeba bedzie co 2 tygodnie, zeby ci te
wlosy oslabic. ja chodze co miesiac. oczywiscie, ostatnie poltora
tygodnia juz raczej wygladam srednio, ale cos mi musi urosnac, zeby to
wyrwac. po paru latach regularnego chodzenia mam na nogach malo co.

> 3. jaki salon moglybyscie mi polecic w Wawie? w Ives Rocher kosztuje 80 zl,
> a to dla mnie troszke duzo

wiesz, moze jakis osiedlowy salon urody ma nizsze ceny, ale to sie
niestety czesto odbywa na jakosci zabiegu - dobra kosmetyczka robi to
bezbolesnie. podczas wizyty u partaczki lzy leca ci z oczu same.
naprawde, nie warto oszczedzac, bo potem caly dzien masz spieprzony, bo
jestes obolala i wsciekla.

xx.

1. Data: 2002-10-05 19:40:23

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek"

> [...]
> bezbolesnie. podczas wizyty u partaczki lzy leca ci z oczu same.
> naprawde, nie warto oszczedzac, bo potem caly dzien masz spieprzony, bo

Popieram calym sercem, ja sie niedawno natknelam na taki
polecany, osiedlowy i tanszy. Fatalna robota, nie dosc
ze duzo bardziej bolalo (niewprawna reka kosmetyczki? gorszy wosk?
plastry?), dluzej trwalo i efekt byl niezbyt ciekawy (dopiero w swietle
dziennym zobaczylam ze nogi dalej sa owlosione: dobra kosmetyczka
te wlosy które nie wyszly z woskiem wyrywa pinceta jeden po drugim)
i musialam golic sama to jeszcze dluuugo mialam slady (czerwone kropki,
niektóre przeszly w ropne), co jest o tyle dziwne ze po
pierwszym razie nie mialam zadnych. To chyba mówi wszystko.
Asia

1. Data: 2002-10-11 18:56:49

Od: "piotrkac" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

woskiem to można chyba dla spojkoju duch robić zabiegi bo włosy wzmacnją się
i jest coraz gorzej - mocniejsze i grubsze
tylko laser jest skuteczny i niestety drogi ale cóż dla urody ...
Agnieszka
Wa-wa
soory ale to post z konta męża

1. Data: 2002-10-11 20:01:12

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrkac"
> woskiem to można chyba dla spojkoju duch robić zabiegi bo włosy wzmacnją
się
> i jest coraz gorzej - mocniejsze i grubsze
E tam, bzdurka, przeciez to wyrywanie z cebulkami. Włosy są dużo słabsze
a i po dwóc razach odrosło jakąs 1/3 mniej niż było wcześniej.
Asia

1. Data: 2002-10-11 20:36:52

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

piotrkac wrote:

> woskiem to można chyba dla spojkoju duch robić zabiegi bo włosy wzmacnją się
> i jest coraz gorzej - mocniejsze i grubsze

w poprzednim swoim poscie podpisalas sie "kosmetyczka". sorry, ale chyba
nie bardzo. kazda kosmetyczka wie i powie, ze od wyrywania wlosow
woskiem wlosy staja sie slabsze i jest ich coraz mniej - bo usuwa sie je
razem z cebulkami.

> tylko laser jest skuteczny i niestety drogi ale cóż dla urody ...

... a ty pewnie wlasnie go wprowadzilas w swoim gabinecie? noooo,
pochwal sie. nie daj sie prosic.

xx.

1. Data: 2002-10-11 22:41:53

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" napisał w wiadomości

kazda kosmetyczka wie i powie, ze od wyrywania wlosow
> woskiem wlosy staja sie slabsze i jest ich coraz mniej - bo usuwa sie je
> razem z cebulkami.

mhmmm... nie mam zastrzezen co do sprostowania info o wosku i jego wplywie
na cebulke, bo rzeczywiscie jest jak mowisz, ale argumentacja nie podoba mi
sie... albo zle kombinuje - przeciez po wyrywaniu wloskow pesetka - tez z
cebulka - te staja sie mocniejsze i grubsze.
d.

1. Data: 2002-10-12 09:55:02

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

d. wrote:

> - przeciez po wyrywaniu wloskow pesetka - tez z
> cebulka - te staja sie mocniejsze i grubsze.

co prosze? to chyba sa jakies dwie szkoly wyrywania wloskow pesetka. ja
w ten sposob mam od chyba 10 lat regulowane brwi i gdyby bylo, jak
mowisz, z minimalna charakteryzacja gralabym w filmie o brezniewie - a
tak nie jest. przeciwnie, wloski na tych czesciach lukow brwiowych, z
ktorych sa usuwane, rosna ledwo ledwo.u mnie przynzjamniej.

xx.

1. Data: 2002-10-12 10:41:15

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" napisal w wiadomosci

d. wrote:

> [...]
> tak nie jest. przeciwnie, wloski na tych czesciach lukow brwiowych, z
> ktorych sa usuwane, rosna ledwo ledwo.u mnie przynzjamniej.

no to najwyrazniej tak jest - kilka lat temu mialam brwi regulowane
woskiem - raz tylko, ale barzdo mi sie nie podobal nowy moj luk :)
kosmetyczka poradzila, aby pozwlic im rosnac szalenczo, a potem nadac nowa
linie pesetka - dzieki temu wyglad brwi powrocil. u mnie z kolei wloski
brwiowe sa mocne, twarde i grube - i, z tego, czego dowiedzialam sie wtedy,
od kosmetyczki, wlasnie tak sie dzieje po pesecie. moze kwestia wlosa :))
d.

kremy do rak
Cienie do powiek
ja robie