depilator

1. Data: 2003-05-05 07:46:42

Temat: depilator
Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam zamira kupic depilator czy mozecie mi jakis polecic ,lepsze sa Braun czy
Phillips?
poradzcie,
pozdrawiam
paula

2. Data: 2003-05-05 08:22:32

Temat: Re: depilator
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam zamira kupic depilator czy mozecie mi jakis polecic ,lepsze sa Braun
czy
> Phillips?

Raczej Philips

3. Data: 2003-05-05 10:34:56

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> witam
> mam zamira kupic depilator czy mozecie mi jakis polecic ,lepsze sa
> [...]

Imo też Philips, Braun ma pęsetki, a Philips dyski i wydaje mi się, że
te dyski są skuteczniejsze. O zasadzie działania dysków i pęsetek
mozna sobie poczytać u producenta, bo ja się nie podejmuję wyjaśniać
:-))
Pozdr.
Ula

4. Data: 2003-05-06 08:53:33

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b95emd$1oj$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> te dyski są skuteczniejsze. O zasadzie działania dysków i pęsetek
> mozna sobie poczytać u producenta, bo ja się nie podejmuję wyjaśniać

To ja sie podejmę. Otóż nie ma różnicy czy to sa pęsętki czy dyski. Jakość
usuwania włosów jest taka sama.
Philipsa polecam bardziej ze względu a jakośc nasadek masujących. W Braunie
to jest prowizorka.
poza tym philips sprzedaje sie naokragło - bo tak polecam:) - i nie słysze
od klientek negatywnych opinii.
Ja równiez posiadam Philipsa, tylko bez nasadek masujących, bez golarki
niestety. Ale takim mnie obdarowano.
Polecam model z golarką. Pod pachami i okolice bikinii mozna ogolić za
jednym zamachem. Jedno urzadzenie a kompleksowe. Cena wysoka bo 319 zł.
Brauna podobnie bo 299 zł.
Myślę, że warto.

Pozdrawiam
Anka

5. Data: 2003-05-06 18:16:28

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja trochę ponarzekam na philipsa... Co prawda mam model już dosyć
stary - sensitive satinelle bodytotal HP 6427 z dwiema nasadkami do wyboru.
Nasadki te są NIC warte.Ale najbardziej mnie denerwuje, że niektóre włoski
są obcinane a nie wyrywane i nie chwyta krótkich ,no i depilacja nóg trwa
ponad pół godz. Zastanawiam się właśnie nad kupnem brauna - też sprawia
takie problemy?
A może ktoś z was miał depilator z tych dwóch firm i oceni, który lepszy?!
Albo da namiary na jakiś super model?

SPOTKANIE
TATUAŻ
balsam do wlosow