TATUAŻ

1. Data: 2003-05-05 07:31:31

Temat: TATUAŻ
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam studia tatuażu ( sprawdzonego) w Krakowie. Gdzie jest czysto (to dla
mnie ważne). Może jakieś znacie??? Bo tak w ciemno nie chcę iść. Acha
jeszcze jedno a raczej dwa pytania. Jak to się długo goi miejsce z tatuażem
i ile średniej wielkości, może kosztować?. Nie mam pojęcia, może Wy wiecie?

Hanuś

1. Data: 2003-05-05 08:03:38

Temat: Re: TATUAŻ
Od: "Adam" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Szukam studia tatuażu ( sprawdzonego) w Krakowie. Gdzie jest czysto (to
dla

Czekaj, nie spiesz sie! Moze calkiem ladna jestes i nie musisz sie
upiekszac! Poczekajmy do spotkania...

1. Data: 2003-05-05 08:56:17

Od: olidka <o...@w...o2-pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś napisał(a):

> Jak to się długo goi
> miejsce z tatuażem i ile średniej wielkości, może kosztować?. Nie mam
> pojęcia, może Wy wiecie?

Tatuaz goi sie okolo miesiac czasu (smaruje sie wtedy wytatuowana skore
mascia w stylu: Alantan Plus), w tym okresie nie mozna wystawiac go na
slonce! Nie nalezy wtedy takze chodzic na basen (chlorowana woda, ble), w
ogole w fazie gojenia tatuazu nie nalezy go nadmiernie moczyc ( dla
zachowania higieny osobistej prysznice jak najbardziej wskazane)

Lidka

1. Data: 2003-05-05 09:37:08

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czekaj, nie spiesz sie! Moze calkiem ladna jestes i nie musisz sie
> upiekszac! Poczekajmy do spotkania...

Adaś litości!

Hanuś męzatka całkiem ładna i od lat:).

1. Data: 2003-05-05 09:46:59

Od: "Adam" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Adaś litości!

No prosze, urodziwych, a fajnych wsrod Was tez nie brakuje...
Juz bede grzeczny.
Pozdrawiam.
adas

1. Data: 2003-05-05 10:37:34

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

W przypływie natchnienia _Hanuś_ pisze:

> [...]
> i ile średniej wielkości, może kosztować?. Nie mam pojęcia, może Wy wiecie?

Witaj :)
Zrobiony tatuaz troche swedzi i trzeba o niego szczegolnie dbac.
Nie wiem jak z cenami w Krakowie, ale taki maly motylek (2-3 cm2)
kosztuje 200-300 zl w stolicy.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-05-05 11:25:36

Temat: Odp: TATUAŻ
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tatuażem
> i ile średniej wielkości, może kosztować?. Nie mam pojęcia, może Wy

ja polecam jokera, kiedys byl na studenckiej, teraz nei wiem, moze poszukaj
w panoramie firm, "joker" się zwie:)
zrobilam tam tattoo jakies 3 lata temu. jesli chodzi o warunki to wszedzie
jest podobnie - ja oczekiwalam sterylnej sali z kafelkami, a wyglada to
zupelnei inaczej:( sama zobaczysz. ale coz, tatuaz to nie operacja na
otwartym sercu, widocznie nie musi byc jak w szpitalu. wazny jest tak
naprawde pan z iglą (musi miec iskre bożą) i sama igła (ta juz musi byc
sterylna;) U mnei w jokerze wszystko to bylo, tattoo ladnie sie wygoil i do
dzis jest sliczny:)
a moj pan z iglą był rudzielcem, na pewno go poznasz jak zobaczysz;)))
kroofka z tatuazem na kosci ogonowej:)

1. Data: 2003-05-05 11:53:07

Od: "K.Si." <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olidka" <o...@w...o2-pl> napisał w wiadomości
> Hanuś napisał(a):

> Tatuaz goi sie okolo miesiac czasu (smaruje sie wtedy wytatuowana
skore
> mascia w stylu: Alantan Plus),

no moj sie goil niecale 2 tygodnie a smarowalam go Alantanem ze 3 moze
, a reszta prawda-slonce jest be nawet dla zagojonego,wieloletniego
tatuazu i oczywiscie na etapie gojenia ja go jakos zakrywalam przed
woda (ciezko bylo:)

pzdr
K.Si.

1. Data: 2003-05-05 12:00:19

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poszukaj
> w panoramie firm, "joker" się zwie:)
(...) > a moj pan z iglą był rudzielcem, na pewno go poznasz jak
Ze świecą tego pana szukać w dzisiejszych czasach! ;)
Ale możesz się za to każdemu pochwalić że masz obrazek od najlepszego
krakowskiego tatuażysty :)
Pozdrawiam,
Magda - również z obrazkami igłą przez Szczotkę malowanymi :)

1. Data: 2003-05-05 14:41:13

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał
> Szukam studia tatuażu ( sprawdzonego) w Krakowie. Gdzie jest czysto (to
dla
> mnie ważne). Może jakieś znacie??? Bo tak w ciemno nie chcę iść.

Kult na ul. Pijarskiej. Jest tam inaczej niz w innych studiach (czyt. ladnie
i estetycznie to wyglada) ;) Acha i obsluga baaardzo mila ;) Maja stronke
www ale adresu nie pamietam ;(
Pozdrawiam
P.S. Ja mialam tam tylko pepek przekluwany, ale widzialam jak tatuaze robia
;) Wszystko czysciutko i sterylnie.

balsam do wlosow
picie bratka?
Peeling.