TATUAŻ

1. Data: 2003-05-05 15:46:38

Temat: Re: TATUAŻ
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jak to się długo goi miejsce z tatuażem

średnio się goi 2 tygodnie, zresztą wszystko powinni ci w dobrym studio
powiedzieć, bo to pewnie od wielkości też zależy... i nie wolno odrywać
strupków, bo tam się kolor nie przyjmie.

> i ile średniej wielkości, może kosztować?

ja za swoje zapłaciłam 30 i 20 zł. Ale to w Zielonej Górze :)
pozdrawiam
magda m.

1. Data: 2003-05-27 09:21:59

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

olidka wrote:

> Tatuaz goi sie okolo miesiac czasu (smaruje sie wtedy wytatuowana skore
> mascia w stylu: Alantan Plus), w tym okresie nie mozna wystawiac go na
> slonce! Nie nalezy wtedy takze chodzic na basen (chlorowana woda, ble), w
> ogole w fazie gojenia tatuazu nie nalezy go nadmiernie moczyc ( dla
> zachowania higieny osobistej prysznice jak najbardziej wskazane)

Witam.

Imho to kwestia indywidualna-moj(staly i dosc duzy) goil sie niecaly
tydzien,nie smarowalam niczym,na smierc zapomnialam o zakazie moczenia-i
wyglada dokladnie tak,jak chcialam,zeby wygladal :-).Ale z tego,co
wiem,smarowanie rzeczywiscie przyspiesza gojenie,a opalanie moze
podraznic poraniona skore.

Pozdrawiam

Tib aka Ruda

--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Tlen katka25 : GG 41717 :-

1. Data: 2003-05-27 10:42:04

Od: "Ewa Witkowska" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakich rok temu zrobilam sobie tatuaz na krzyzu -mala roze bez kolorow i
zaplacilam za nia 50 zl. ale to nie bylo w wawie, poza tym moj tatuaz goil
sie tydzien lecz w tym czasie okazalo sie ze mam bardzo wrazliwa skore i moj
skora zaczela bronic sie przed barwnikiem, wygladalo to nieciekawie, naokolo
tej rozy mialam zaczerwienienie i krostki ale nie bolalo jedynie swedzialo.
Efekt byl taki, ze roza wyszla "blada" zamiast czarna, dlatego radze
dowiedziec sie najpierw jaka masz skore.
W tym roku chce poprawic ta roze i zrobic wieksza na caly krzyz z liscmi
opadajacymi na dol, wyjdzie to okolo w dlugosci 25cm a szer. 5cm i to ma
mnie kosztowac 300 zl . Nie wiem czy to drogo czy tanio jak na wawe ale
pochodze po zakladach zeby potem wybrac najlepszy.

pozdrawiam
ewa

balsam do wlosow
picie bratka?