balsam do wlosow

1. Data: 2003-05-05 00:45:06

Temat: balsam do wlosow
Od: "Mika" <d...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny,

Jest tu moze jakas osobka z Trojmiasta, ktora zakupila: Petrole - balsam z
naftą kosmetyczną i azulanem. Ja latam po roznych aptekach i w Gdansku i w
Gdyni i jakos nie moge na to natrafic :-(
pomozcie, bo chyba moje wloski sie tego domagaja...

Marta

1. Data: 2003-05-05 09:25:26

Temat: Re: balsam do wlosow
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Mika wrote:

> [...]
> w Gdansku i w Gdyni i jakos nie moge na to natrafic :-(
> pomozcie, bo chyba moje wloski sie tego domagaja...

Bylam w ramach weekendu m.in. w Gdyni i kupilam w aptece balsam i szampon na
Skwerze Kosciuszki, patrzac w strone morza po lewej stronie.

--
pozdr
star, pourlopowa

1. Data: 2003-05-05 10:32:39

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

<ciach wszystko>

Niesamowite, ze nafta ma takie powodzenie...
Moze to cicha akcja srodowiska medycznego przeciw wszom? ;)

Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

picie bratka?
Peeling.
krem czeresniowy
w co na slub (duza jestem po porodzie:)
Od jutra sie odchudzam!!! trzymajcie kciuki:)