depresja

1. Data: 2000-07-12 13:21:39

Temat: depresja
Od: "Tuti" <a...@m...waw.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
jakie mogą być objawy depresji u pięćdziesięcioletniej kobiety?

1. Data: 2000-07-12 13:51:21

Temat: Re: depresja
Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tuti <a...@m...waw.pdi.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Dh_a5.47712$Q...@n...tpnet.pl...
> Szanowni Grupowicze,
> jakie mogą być objawy depresji u pięćdziesięcioletniej kobiety?

przekwitanie. Na to się bierze hormony.

peace,
fire,

Anna
m...@h...com
a...@r...fm

1. Data: 2000-07-12 14:50:26

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tuti wrote in message ...
>Szanowni Grupowicze,
>jakie mogą być objawy depresji u pięćdziesięcioletniej kobiety?

Klimakterium. Teraz juz leczy sie hormonami - specjalne zestawy na ta czesc
zycia kobiety.

Marlena

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-07-12 15:01:22

Temat: Odp: depresja
Od: "Lilka" <l...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> jakie mogą być objawy depresji u pięćdziesięcioletniej kobiety?
Klimakterium to nie jest objaw depresji, ludzie nie zalamujcie mnie.
Klasyczne objawy to obnizony nastroj, brak energii i zainteresowan,
trudności ze skupieniem uwagi (to powoduje mniej lub bardziej obnizenie
funkcji intelektualnych), trudnosci z podejmowaniem decyzji, poczucie
bezwartosciowosci, natlok przykrych mysli, u kobiet często płaczliwość...
Objawy moga byc rozne, szczegolnie jesli ma sie do czynienia z depresja
maskowana. Najlepiej to oceni specjalista.

Lilka

1. Data: 2000-07-12 15:12:41

Od: "Maciek Polanski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

No. Lilka ma racje. Ale sam pomysl z klimakterium nie jest zly. Warto
zroznicowac. A w ogole depresja to takie bydle, ze nie ma stalych objawow, a
dokladniej sa one niespecyficzne - np. objawem (rezultatem?) depresji moze
byc zarowno porzucenie obowiazkow zawodowych, jak i nadmierne
zainteresowanie praca. A objawy takie jak placzliwosc, nierowny nastroj moga
wskazywac na sprawy hormonalne.
M.

1. Data: 2000-07-12 21:04:03

Od: d...@a...com.nospam (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"Maciek Polanski" r...@w...com napisal:

>No. Lilka ma racje. Ale sam pomysl z klimakterium nie jest zly.

Moze jako _powod_ , ale na pewno nie jako _objaw_.

Magdalena

1. Data: 2000-07-13 07:04:35

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Anna <a...@r...fm>

> przekwitanie. Na to się bierze hormony.

Przepraszam za wtrącanie się, ale jest to piekielne uproszczenie.
Pozdrawiam serdecznie
Monia

Tutaj moze znalezc sie Twoja reklama szczegoly http://www.promocja.kki.pl
Krakowski Komercyjny Internet http://www.kki.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-13 09:43:57

Od: "Tuti" <a...@m...waw.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Lilka napisał(a) w wiadomości: <396c88d0$1@news.astercity.net>...
>Klasyczne objawy to obnizony nastroj, brak energii i zainteresowan,
w tym przypadku jest odwrotnie: pełna energii np. odmalowywanie pokoi dzieci
>poczuciebezwartosciowosci, natlok przykrych mysli, u kobiet często
płaczliwość...
to się zgadza: wieczne niezadowolenie, szukanie pochwał i wywoływanie
zaineresowania swoja osobą. Zachowania typu: wywoływanie w nocy awantur,
ostentacyjne wynoszenie się z sypialni do kuchni, a nawet odkręcanie gazu
Pytanie: co z tym robić, zaczyna się to robić niebezpieczene, dodajmy do
tego ślepą zazdrość o 25-letniego syna.

1. Data: 2000-07-13 10:00:02

Od: "Maciek Polanski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie mowmy rzeczy oczywistych - oczywiscie to moze byc powod, a nie objaw.
Wczoraj odbylem z Lilka dyskusje, czy odpowiedzi "objaw
depresji=klimakterium" to ignorancja czy skrot myslowy piszacych. Ja bylem
za tym drugim - a jak jest naprawde?
M.

1. Data: 2000-07-13 12:01:32

Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bujak <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000201bfec97$186d5b20$12cba0d4@tbujak...

> From: Anna <a...@r...fm>

> Przepraszam za wtrącanie się, ale jest to piekielne uproszczenie.
> Pozdrawiam serdecznie
> Monia

Oczywiscie, poza tym nie jest objawem depresji, a raczej odwrotnie...
Przepraszam, ale ktos dorwal sie do mojego profilu w kompie i machnal taki
inteligentny post....

peace,
fire,

Anna