depresja i wszystko naraz

11. Data: 2004-09-30 18:36:31

Temat: Re: depresja i wszystko naraz
Od: "Nusia" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na temat roli aktywności fizycznej w leczeniu depresji publikuje się i
> to na poważnie - chyba nikt nie posądza Cię o żarty.

można jakiś link? może masz pod ręką, z chęcią bym poczytała.

Nusia

12. Data: 2004-09-30 19:20:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Sep 2004 20:36:31 +0200, Nusia wrote:

> można jakiś link? może masz pod ręką, z chęcią bym poczytała.

http://ncbi.nlm.nih.gov/PubMed

Przykro mi, ale nie mam pod ręką nic, a artykuły na ten temat czytałem
jakiś czas temu. Sprawdziłem - medline wypluwa sporo.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
*Life is too complex for oral communication*

13. Data: 2004-09-30 20:19:10

Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

(...)
> Na temat roli aktywności fizycznej w leczeniu depresji publikuje się i
> to na poważnie - chyba nikt nie posądza Cię o żarty.

Bo tez jak najpowazniej napisalem. Po prostu wiem ze nic tak nie
odpreza i nie przywraca rownowagi emocjonalnej np. po silnym stresie,
po b.wytezonej pracy jak intensywny wysilek na powietrzu. U mnie jest
to wlasnie rower... Zreszta w ogole ruch to zdrowie.

Pozdrawiam
Grzesiek
Internetowa Gielda Rowerowa Letnie Rowerowanie po Europie
http://www.igr.prv.pl/ http://www.rowerowanie.prv.pl/

14. Data: 2004-10-01 07:27:12

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janczyk" <g...@a...pl> napisał w
wiadomości news:cjhpnb$c07$2@inews.gazeta.pl...
> [...]
> odpreza i nie przywraca rownowagi emocjonalnej np. po silnym stresie,
> po b.wytezonej pracy jak intensywny wysilek na powietrzu. U mnie jest

Popieram...
mój mąż, kiedy widział, że "zaraz mnie dopadnie depresja"
_wywlekał_ mnie na rower...;-)
Lekarstwo wspaniałe...

Pozdrawiam
Ula (Ulast)
www.ulast.prv.pl

15. Data: 2004-10-01 09:06:14

Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Porady typu rower dla czlowieka pograzonego w depresji moga swiadczyc tylko
o ignoracji i nieznajomosci tej powaznej choroby,Ja sam to przerabialem
probowalem wielu lekow,i bardzo dobry okazal sie Neogama ,bralem udzial w
psychoterapii.Istnieja obecnie wspaniale leki po ktore nalezy siegnac.Nalezy
tylko znalezc ten wlasciwy dla siebie.Rower i podobne ma sens kiedy juz sie
wychodzi z choroby a nie aby ja w ten sposob wyleczyc.Takie jest moje
zdania.

16. Data: 2004-10-01 11:04:40

Od: "default_user" <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <K...@g...de> napisał w wiadomości
> [...]
> nalezy siegnac.Nalezy tylko znalezc ten wlasciwy dla siebie.Rower i
> podobne ma sens kiedy juz sie wychodzi z choroby a nie aby ja w ten sposob

Zgadzam sie z Toba. Tkwiac w depresji caly czas jezdzilem na rowerze, na
nartach, czulem podswiadomie, ze wysilek na swiezym powietrzu, kontakt z
przyroda bardzo mi pomaga. Niemniej uwazam, ze to doskonale _wsparcie_
leczenia farmakologicznego, lecz nie srodek "zamiast", powodujacy
wyzdrowienie. Nowa generacja lekow antydepresyjnych nie uzaleznia i jest
skuteczna. Przynajmniej w moim przypadku to sie sprawdzilo.
Pozdrawiam i zycze zdrowia
TS

17. Data: 2004-10-01 11:19:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Oct 2004 13:04:40 +0200, default_user wrote:

> [...]

Poniekąd masz rację.

> [...]
> przyroda bardzo mi pomaga. Niemniej uwazam, ze to doskonale _wsparcie_
> leczenia farmakologicznego, lecz nie srodek "zamiast", powodujacy

Mam wrażenie, ze nikt nie twierdził tu inaczej, a już na pewno nie ja.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

18. Data: 2004-10-01 22:24:34

Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Grzegorz Janczyk napisa?:

> A moze by tak jakis sport zaczac uprawiac? Moze by tak zamiast lazic po
> lekarzach znalezc sobie hobby na powietrzu... np. rower? Chwila wolna to
> siup na dwa kolka, na godzine, dwie, trzy za miasto... do lasu, na bagna
> w bloto... zmachac sie, zmeczyc... odrazu bedzie lepiej ;) Nawet na
> studia mozesz dojezdzac rowerem :)

Jakie to proste. Osoba chora na depresje niech se sama pofika
i bedzie zdrowa.
Niestety prawda jest bardziej okrutna - bywa, ze osoba chora na depresje
(silna depresje) o nie jest w stanie sama sie ubrac. Jak taka osoba
moze uprawiac sport?

--
Pozdrawiam :)
WOJSAL (Wojciech Sa?ata)

19. Data: 2004-10-01 22:29:23

Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janczyk napisał:

> [...]
> i nie przywraca rownowagi emocjonalnej np. po silnym stresie, po
> b.wytezonej pracy jak intensywny wysilek na powietrzu. U mnie jest to

Male pytanie: a chorujesz na depresje? Bo jesli intensywnie pracujesz,
potem rownie intensywnie upawiasz sport - to zdaje sie, ze depresja
Ciebie nie dotyka. Zgadza sie?

> Zreszta w ogole ruch to zdrowie.

Tego nie neguje. Rowniez w aspekcie depesji.
Jednak samym rowerem depresji sie nie wyleczy.

--
Pozdrawiam :)
WOJSAL (Wojciech Sałata)

20. Data: 2004-10-01 22:33:00

Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulast napisał:

> Popieram...
> mój mąż, kiedy widział, że "zaraz mnie dopadnie depresja"
> _wywlekał_ mnie na rower...;-)
> Lekarstwo wspaniałe...

A w czym sie objawiala owa "depresja"? Czy nie chodzilo
po prostu o spadek nastroju, zly humor? Sa to moze
elementy wystepujace w depresji, ale depresja to nie jest.

Depresja nie pojawia sie dzisiaj rano i trwa az do poludnia.
Depresja to choroba przewlekla, bardzo trudna w leczeniu.
Leczenie trwa nie dwie godziny ale wiele lat.

--
Pozdrawiam :)
WOJSAL (Wojciech Sałata)

Krzywy penis !!!!