dereń

21. Data: 2006-11-04 17:39:29

Temat: Re: dereń
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

ewa schrieb:

> niestety , głównie do Stanów, Kanady i GB w tej chwili
>
> --
> ewa

No to napisz do mnie prywatnie zamieniajac t-online.de na web.de

Irek

22. Data: 2006-11-04 18:04:10

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk schrieb:

> Janusz Szewczyk z Krzywaczki miał przywieźć jakieś ciekawe
> derenie z Holandii, w tym do sprzedaży też.
>
> Krzysztof

No to zapytaj i podaj co tam ciekawego ma. Ja wlasciwie ukonczylem
kolekcjonowanie najbardziej znanych na Zachodzie odmian wielkoowocowych.
Teraz bede szukal rosyjskich i ukrainskich ewentualnie tureckich lub
jesli istnieja jugoslowianskich. Kilka dni temu posadzilem pieknego
'Szumenskiego', rodem z Bulgarii, ktory do mnie trafil przez Austrie, o
ktorym niektorzy pisza, ze bije na glowe 'Jolico'.

Irek

Nieszpułka
0 stopni...
Co to za ziemna larwa?
Fałszywy modrzew.
Najlepsze odmiany drzew owocowych i winorośli