dereń

1. Data: 2006-10-30 10:12:45

Temat: dereń
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

fotki zrobilam przez okno

http://img176.imageshack.us/my.php?image=pict0001fs6
.jpg

i jak widać nagle jednak zaczął zmianiac barwy. A jeszcze w piątek był
całkiem zielony. :)

a tu troche zblizyłam, by liście były wyraźniejsze.

http://img213.imageshack.us/my.php?image=pict0002se0
.jpg

da ktoś radę zdefiniować co za jeden???

--
ewa

2. Data: 2006-10-30 17:58:44

Temat: Re: dereń
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> da ktoś radę zdefiniować co za jeden???

Ło, to całkiem taki jak mój i też stoi w pobliżu ogrodzenia ;-)
Ma trochę inną koronę, stożkową, ale to ten sam skurczybyk !

Przymierzam się do wycięcia wiechcia bo małe ma owoce - czerwona skórka,
niewiele miąższu a pestka jak bydle :-/

Serdecznie Miłka

3. Data: 2006-10-30 19:53:46

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka"

> [...]
> Ma trochę inną koronę, stożkową, ale to ten sam skurczybyk !
>
> Przymierzam się do wycięcia wiechcia bo małe ma owoce - czerwona skórka,

no to od kogo mam nabyc takiego co ma owoc jak bydle, a pestkę maciupką???
Ktoś tu się kiedyś chwalił takimi odmianami ;)

--
ewa

4. Data: 2006-10-30 21:26:56

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:

> da ktoś radę zdefiniować co za jeden???

C. mas.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
,,Marsz, marsz, ułani!'' -- wołał wuj Protazy,
,,Vivat'', ,,Niech żyją!'' -- wszystko po trzy razy.

5. Data: 2006-10-30 21:27:57

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Przymierzam się do wycięcia wiechcia bo małe ma owoce - czerwona skórka,
> niewiele miąższu a pestka jak bydle :-/

Ja robię to tak: 1 kg tego czerwonego i 1 l spirytusu 65%.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna z Hong-Kongu
Grywał dniami całymi na gongu

6. Data: 2006-10-31 17:07:49

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:22355550.q4cHNqmxQ6@okzsajipas.ten...

> Ja robię to tak: 1 kg tego czerwonego i 1 l spirytusu 65%.

Tylko to???? Cukru nie? ;)

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

7. Data: 2006-10-31 21:38:30

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Tylko to???? Cukru nie? ;)

Nie, jeśli już, to jakieś 20 dkg na 10 l..

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młody Irlandczyk z Belfastu
Zjadał co dzień obiad z dań dwunastu.

8. Data: 2006-10-31 21:48:16

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> i jak widać nagle jednak zaczął zmianiac barwy. A jeszcze w piątek był
> całkiem zielony. :)

Czy to o nim pisalas, ze ma teraz paczki kwiatowe?
To nic dziwnego, bo te derenie tak maja :)

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2006-10-31 22:12:58

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> Czy to o nim pisalas, ze ma teraz paczki kwiatowe?
> To nic dziwnego, bo te derenie tak maja :)

Wczesną wiosną , gałązki z tymi pąkami ścięte do wazonu , są piękną ozdobą
:-)

Pozdrawiam TeresaR

10. Data: 2006-10-31 22:43:57

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea"

> Czy to o nim pisalas, ze ma teraz paczki kwiatowe?
> To nic dziwnego, bo te derenie tak maja :)

no o nim i co więcej - cały czas miałam wrażenie ze mu robiłam już zdjęcie
z tymi paczkami i wreszcie znalazłam :)

http://img429.imageshack.us/my.php?image=pict1017xt0
.jpg

--
ewa

Nieszpułka
0 stopni...
Co to za ziemna larwa?
Fałszywy modrzew.
Najlepsze odmiany drzew owocowych i winorośli