deska do prasowania

1. Data: 2006-08-05 11:56:28

Temat: deska do prasowania
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę kupić deske do prasowania doradzcie proszę jaką wybrać za i przeciw
ew. porady praktyczne

2. Data: 2006-08-05 12:28:40

Temat: Re: deska do prasowania
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Muszę kupić deske do prasowania doradzcie proszę jaką wybrać za i przeciw
> ew. porady praktyczne

Na pewno nie na drewnie tylko na metalowej siatce i z regulowaną
wysokością.Taka najbardziej się sprawdza. Poza tym warto kupić aluminiowy
pokrowiec na deskę. Jeśli potrzebujesz to możesz dostac jeszcze deskę z
gniazdkiem i taką antenką do podtrzymywania kabla, ale wtedy cena jest
zdecydowanie wyższa.
Pozdrawiam
HaNo

3. Data: 2006-08-05 13:32:25

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

HaNo napisał(a):
> Na pewno nie na drewnie
Od 10 lat mam drewnianą i poza tym, ze jest stara- nie ma innego
powodu do jej zmiany :-), to zaś zawsze można zrobić, bo była
bardzo tania :-)
Poza tym warto kupić aluminiowy
> pokrowiec na deskę.
A po co on jest? - zawsze się zastanawiałam, bo niczego mi nie
brakuje przy starej.
> gniazdkiem i taką antenką do podtrzymywania kabla, ale wtedy cena
jest
> zdecydowanie wyższa.
Gniazdko ? Po co? Tylko podraża sprawę. Ja stosuję najprostszy
przedłużacz, którego końcówkę zawieszam pod deską- na jej
stelażu. Co do antenki- może by się i przydała, ale sądzę, że
mogłaby równie dobrze przeszkadzać, gdy prasuje się rzecz, która
musi zwisać ze wszystkich stron.

4. Data: 2006-08-05 18:12:14

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał

Od 10 lat mam drewnianą i poza tym, ze jest stara- nie ma innego
powodu do jej zmiany :-), to zaś zawsze można zrobić, bo była
bardzo tania :-)
*A ile waży? Jakie ma możliwości regulacji wysokości? Jaka jest szeroka? Na
ile jest stabilna?

Poza tym warto kupić aluminiowy
> pokrowiec na deskę.
A po co on jest? - zawsze się zastanawiałam, bo niczego mi nie
brakuje przy starej.
*Czemu płaczesz, starego pyta czyżyk młody... Spróbuj, zobaczysz.

> [...]
Gniazdko ? Po co? Tylko podraża sprawę. Ja stosuję najprostszy
przedłużacz, którego końcówkę zawieszam pod deską- na jej
*Pewnie. Też jakiś sposób. Ale niektórzy wolą proste rozwiązania kompaktowe.
A tak nawiasem: przedłużacz rozumiem dostałaś za darmo?

Co do antenki- może by się i przydała, ale sądzę, że
mogłaby równie dobrze przeszkadzać, gdy prasuje się rzecz, która
musi zwisać ze wszystkich stron.
*Da się ją złożyć w dół.

Mam wrażenie, że nie próbowałaś czegoś innego. Mnie się też kiedyś zdawało,
że klima w aucie to zbytek. Zdawało mi się też, że elektryczne szyby z tyłu
to pezesada. Nie brakuje nam luksusów, póki ich nie spróbujemy. Jeśli ktoś
prosi o polecenie dobrego auta, to w dzisiejszych czasach nikt nie będzie
polecał wartburga. Z deską będzie podobnie. Więc jeśli ktoś próbuje dać parę
dobrych wskazówek, to nie udowadniaj, że kamień łupany jest lepszy.

5. Data: 2006-08-06 20:13:35

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Madoniowie napisał(a):
> Użytkownik <i...@w...pl> napisał
>
> mam drewnianą
> *A ile waży?
Jedną ręką ją łatwo podnoszę i ustawiam.
>Jakie ma możliwości regulacji wysokości?
5 stopni regulacji.
>Jaka jest szeroka?
Jak wszystkie - w sam raz.
>jest stabilna?
W ciągu 10 lat ani razu nie było z tym kłopotu. Nawet swego czasu
telewizor na niej stawiałam.
> A tak nawiasem: przedłużacz rozumiem dostałaś za darmo?
Nie, kupiłam do ogólnych zastosowań w domu - nie tylko (!) do
prasowania.
> Co do antenki- może by się i przydała, ale sądzę, że
> mogłaby równie dobrze przeszkadzać, gdy prasuje się rzecz, która
> musi zwisać ze wszystkich stron.
> *Da się ją złożyć w dół.
Czyli wtedy i tak nie można jej używać i nie jest w niczym pomocna?
> Mam wrażenie, że nie próbowałaś czegoś innego.
Próbowałam , próbowałam, po czym - nie kupiłam nowej :-)
>Mnie się też kiedyś zdawało,
> że klima w aucie to zbytek.
Zależy dla kogo - dla mnie jest wręcz szkodliwa - alergia i zatoki.
> Nie brakuje nam luksusów, póki ich nie spróbujemy.
Wiesz, po latach używania superkuchenek ostatnio sprawiłam sobie
kuchnię kaflową - moja sąsiadka też. Powiedziała , że już ma
dość tej cholernej nowoczesności w kuchni, która zależy od
dopływu prądu, gazu itp. A ile przyjemności daje takie gotowanie w
chłodne , jesiene i zimowe dni ...
> Jeśli ktoś prosi o polecenie dobrego auta, to w dzisiejszych czasach nikt nie
będzie
> polecał wartburga.
Owszem, ale tu pod uwage bierze się przede wszystkim jego trwałość
i poziom zapewnienia bezpieczeństwa, a nie klimę i elektryczne szyby.
To ma większość aut.
> nie udowadniaj, że kamień łupany jest lepszy.
Oczywiście kupujesz tylko ubrania z poliestru, nie z przestarzałej
bawełny ani lnu, bo to takie nowoczesne?
Ja polecam rzeczy dobre i sprawdzone, Ty - tylko nowoczesne. Już ja
zostanę przy drewnianej desce, a w chłodne dni posiedzę prz kominku
lub kaflowej kuchni.
A, prąd i gaz mam , oczywiście ! Takoż i telewizję oraz samochód,
używam kart płatniczych i komórki. Tylko jakaś taka sentymentalna
jestem , że nawet drewniana deska do prasowania ma dla dla mnie sens
istnienia. Może się to wielu nie podobać, rozumiem.

6. Data: 2006-08-07 08:25:31

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał:

[ciach]

No to jeździj dalej wartburgiem, skoro Ci z tym dobrze. :)
Ja tam deski do prasowania używam _do_prasowania_ a nie jako stolik rtv.

Przemek

7. Data: 2006-08-07 08:43:19

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNo" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...] Na pewno nie na drewnie tylko na metalowej siatce

Jako użytkownik takowej mam dokładnie przeciwne zdanie. Fakt, mam model
ekonomiczny, ale gąbka rozciągająca się w hej góry doliny doprowadza mnie do
szału. Tęsknię za starą pilśniową dechą od ruskich.

> i z regulowaną wysokością.[...]

I to najlepiej nie na "ząbki", tylko taka z płynną regulacją. Raz, że da się
ustawić dokładnie taką wysokość, jaka Ci odpowiada, dwa, że zakres tej
regulacji jest dużo szerszy.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

8. Data: 2006-08-07 08:45:22

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
wiadomości news:eb2n5k$se0$1@news.onet.pl...
> [...] Mam wrażenie, że nie próbowałaś czegoś innego. Mnie się też
> kiedyś zdawało, że klima w aucie to zbytek. [...]

Muszę przyznać, że to bije na twarz nawet flejmy zmywarkowe.

Pozdrawiam
H. (szczerze zachwycona)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

9. Data: 2006-08-07 09:55:21

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
napisał w wiadomości news:eb6ujv$sdh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> ekonomiczny, ale gąbka rozciągająca się w hej góry doliny doprowadza mnie
> do szału. Tęsknię za starą pilśniową dechą od ruskich.

Ja miałam taką i klęłam na czym świat stoi bo decha wypaczyła się i miała
góry i doliny. Nową siatkową mam już ze 6 lat i nie mam problemów z gąbką,
więc pewnie zależy to od egzemplarza i wykonania. Poza tym stara się
kolibała, a ta nowa jest bardzo stabilna.

> I to najlepiej nie na "ząbki", tylko taka z płynną regulacją. Raz, że da
> się ustawić dokładnie taką wysokość, jaka Ci odpowiada, dwa, że zakres tej
> regulacji jest dużo szerszy.

Jak najbardziej. Przydaje się to bardzo gdy prasują wszyscy domownicy, a
każdy na innej wysokości;-))

10. Data: 2006-08-07 09:59:39

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Wiesz, po latach używania superkuchenek ostatnio sprawiłam sobie
<kuchnię kaflową - moja sąsiadka też.

już widzę jak zajmuje połowę mieszkania w bloku, ale co na to sąsiedzi i
administracja?

<Powiedziała , że już ma
<dość tej cholernej nowoczesności w kuchni, która zależy od
<dopływu prądu, gazu itp. A ile przyjemności daje takie gotowanie w
<chłodne , jesiene i zimowe dni ...

zamieszkajmy wszyscy w lepiankach, nie bedziemy uzależnieni od prądu i gazu

Lodówka Sharp SJ 47 NBE 2
pozbycie się starej farby
Oryginalne hinduskie posągi na sprzedaż
kocioł CO elektryczny, EPCO czy ELTERM?