dializa

11. Data: 2002-06-19 08:28:44

Temat: Re: dializa
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam 'aimsoft' Michalski wrote:

> rodzilam
>
> A co ma rodzenie do tego?

Zanim dojdzie do rodzenia dziecka, trzeba przeżyć dziewięciomiesięczną
ciążę. Nawet kobiety z dwiema nerkami mają czasem z tym problemy. Po
pobraniu jednej nerki do transplantacji kobiecie zostaje tylko jedna
nerka.

Leszek

12. Data: 2002-06-19 09:18:56

Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@p...mini.pw.edu.pl>
napisał w wiadomości news:aeofi2$rpb$1@news.tpi.pl...
> rodzilam
>
> A co ma rodzenie do tego?

z jedna nerka sa mniejsze szanse na ciaze bez powiklan

13. Data: 2002-06-19 11:25:40

Od: "madzia" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciążę. Nawet kobiety z dwiema nerkami mają czasem z tym problemy. Po
> pobraniu jednej nerki do transplantacji kobiecie zostaje tylko jedna

A co to? Jest obowiązek rodzenia dzieci??
No bo koleżanka napisała, że nie może oddac nerki bo nie rodziła, co nie
jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że ma zamiar mieć jakieś dzieci.
Z tego co zrozumiałam, to przeciwskazaniem do oddanie nerki jest brak
przeżytych porodów (ciąż), stąd pytanie - a co ma rodzenie do
transplantacji??

14. Data: 2002-06-19 13:03:07

Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Z tego co zrozumiałam, to przeciwskazaniem do oddanie nerki jest brak
> przeżytych porodów (ciąż), stąd pytanie - a co ma rodzenie do

lekarze mysla z lekkim wyprzedzeniem:) wbrew pozorom
nie chca sobie po prostu robic przyszlych pacjentow
a to czy bede miala dzieci czy nie to rzeczywiscie moja sprawa
chcodzi o to zeby nie prowokowac niepotrzebnego ryzyka

Zamiennik skóry
Zamiennik skóry
kolano
zwapnienia w piersi