dieta :)

11. Data: 2004-02-19 15:14:26

Temat: Re: dieta :)
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c12f7f$2a7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy tylko ja, czy jest jeszce ktoś kto nie zjadł i nie ma zamaiaru zjeść
> dziś ani jednego pączka?
> Pozdrawiam. A.

A ja się wacham w końcu tyradycja ;) więc może zaryzykuje i pogodzę się z
późniejszą zgagą :(

Slawek

12. Data: 2004-02-19 16:32:03

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A ja się wacham w końcu tyradycja ;) więc może zaryzykuje i pogodzę się z
> późniejszą zgagą :(
Tradycyjnie, to golonko dojrzewa w garnku
pozdr
maf

13. Data: 2004-02-19 17:11:03

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak miło wiedzieć, że nie jestem sama :) Najgorzej było w pracy, bo wszyscy
opychali sie wręcz pączkami - ten zapach... hmmmm. Teraz juz nawet nie mam
ochoty na pączka :)
A.

14. Data: 2004-02-19 18:18:53

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> opychali sie wręcz pączkami - ten zapach... hmmmm.
> A.
a ja zjadłam 2 i przysięgam, że jeszcze żyję, nawet zgagi nie mam ( tylko
sen mnie zmorzył po południu, co normalnie się nigdy nie zdarza) z tym że
były leciutkie i delikatne i niesłodkie i bez lukru (normalnie z malutkiego
prywatnego sklepiku), tak na oko 70-80 węgli w obydwu.
I teraz sobie pomyślałam, że zjem jeszcze jednego, tak w ramach doświadczeń
(czego się nie robi dla nauki ;)
pzdr. wszystkich nie wiem dlaczego się katujących...
grazyna

15. Data: 2004-02-19 18:57:42

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend slawek ( slawekopty(usun)@gazeta.pl ) wrote :

> A ja się wacham w końcu tyradycja ;) więc może zaryzykuje i pogodzę się z
> późniejszą zgagą :(

> Slawek

Też bym się obawiała zgagi, ale po kupnych. Zrobiłam dziś pyszne pączki z
przepisu przedwojennego (ciekawe jakie BTW, może później policzę) i nic się
nie dzieje. Żadnej zgagi, wzdęcia, bólu, a zjadłam ich trochę. Nie powiem
ile, bo się wstydzę...

Pozdrawiam
Iwona

16. Data: 2004-02-19 19:34:35

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Czarownica-kiedys Hafsa ( a...@n...www ) wrote :

Dlaczego "zrobiłaś" się Czarownicą???

Pzdr.
Iwona

17. Data: 2004-02-19 20:34:58

Od: "Magda" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy tylko ja, czy jest jeszce ktoś kto nie zjadł i nie ma zamaiaru
zjeść
> dziś ani jednego pączka?

Ani ja ani moj mezus się nie zlamalismy;)
Jestesmy z siebie dumni;-D

Pozdrawiam
Magda

18. Data: 2004-02-19 20:57:46

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...i.p.pl> napisał w wiadomości
> Tradycyjnie, to golonko dojrzewa w garnku
Kurcze, golonka byla sfalszowana, samo mieso.
maf

19. Data: 2004-02-19 21:01:36

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy tylko ja, czy jest jeszce ktoś kto nie zjadł i nie ma zamaiaru zjeść
> dziś ani jednego pączka?

2! :(
Ale tylko dlatego, że była to alternatywa: zjeść to co dostępne
lub nie zjeść nic (i umrzeć śmiercią głodową) - miałem kupę roboty
i zero czasu na zakupy, a "życzliwi" donieśli pączki...

pzdr
H.

20. Data: 2004-02-19 21:23:41

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MarekF" <m...@a...i.p.pl> napisał w wiadomości
> Kurcze, golonka byla sfalszowana, samo mieso.
> maf

No świnka była chyba zabiedzona ;)) wychudła bidulka może od Budnera co miał
zamiar głodzić swoją trzode , a ja mam w zamrazarce taką rasową golonke , ba
2 glolonki z wieprzka chodowanego na zamówionko o wadze końcowej 160 kg
ponad chyba więc golonka będzie w sam raz

Slawek

JAK PRZYTYĆ!!!!
Newsweek - prowokacja
Kolejna próba odchudzenia