dieta :)

21. Data: 2004-02-19 21:51:00

Temat: Re: dieta :)
Od: " simona" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. <a...@w...pl> napisał(a):

> Czy tylko ja, czy jest jeszce ktoś kto nie zjadł i nie ma zamaiaru zjeść
> dziś ani jednego pączka?
> Pozdrawiam. A.

Pierwszy raz w życiu nie zjadłam żadnego pączka w tłusty czwartek i jest to
dla mnie wyczyn niezwykły. Kiedyś jadłam minimum 6 pączków (ups!). Ochoty
dziś na pączka nie mam, może dlatego, że od lutego optymalna jestem i do
słodkiego coraz mniej mnie ciągnie.

Tak na marginesie, to sama nazwa &#8216;tłusty czwartek&#8217; bardzo do diety
optymalnej
pasuje. Dla odmiany jutro mam &#8216;tłusty piątek&#8217;.

22. Data: 2004-02-19 21:58:22

Od: "Czarownica\(bylaHAfsa\)" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Iwona wrote:
> my friend Czarownica-kiedys Hafsa ( a...@n...www ) wrote
> :
>

> Dlaczego "zrobiłaś" się Czarownicą???

Bo mam niczym nieuzasadnione przeczucia, jakas intuicje, glos
wewnetrzny-poki wyczuwam pozytywnie, to jest ok, ale ostatnio mialam bardzo
zle przeczucia i ze zgroza dowiedzialam sie,ze sie sprawdizly, az sie boje
na sama mysl o tym wszystkim...
Wiec..jajka od czarnej kury, czarna bielizna i sabat Czarownic ;-)))
Czarownica Hafsa

--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

masz ochotę na deser a jesteś na diecie?Zajrzyj tutaj:
http://uznam.net.pl/~shine/special/hafsa_poleca.htm

gg 7496203 (czasem czynne)

23. Data: 2004-02-19 22:01:34

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ani ja ani moj mezus się nie zlamalismy;)
> Jestesmy z siebie dumni;-D

Ja też jestem z siebie dumna, że się nie dałam skusić :-)) To było prawdziwe
wyzwanie :) To chyba mój pierwszyt tłusty czwartek bez pączka... hmmmm
A.

24. Data: 2004-02-19 22:39:52

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " simona" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
Ochoty
> dziś na pączka nie mam, może dlatego, że od lutego optymalna jestem i do
> słodkiego coraz mniej mnie ciągnie.

Wiedźmo czytasz ???

Slawek

25. Data: 2004-02-20 06:04:59

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zle przeczucia i ze zgroza dowiedzialam sie,ze sie sprawdizly, az sie boje
> na sama mysl o tym wszystkim...
> Wiec..jajka od czarnej kury, czarna bielizna i sabat Czarownic ;-)))
> Czarownica Hafsa

:) nie zapomnij o czarnych świecach Hafsa !
grazyna

26. Data: 2004-02-20 06:54:33

Od: "Czarownica\(bylaHAfsa\)" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

gapa wrote:

> :) nie zapomnij o czarnych świecach Hafsa !
> grazyna

no i jeszcze odchody nietoperza, pazur koguta i skora z weza.Czarownica
HAfsa

27. Data: 2004-02-20 08:07:08

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarownica(bylaHAfsa)" <h...@b...adresu> napisał w wiadomości

> no i jeszcze odchody nietoperza, pazur koguta i skora z weza.

MIOTŁA! Zapomniałaś o miotle! Jak na sabat trafisz, no chyba nie piechotą?
;]

Pozdrawiam,
Karola zatruta pączkiem

28. Data: 2004-02-20 08:33:01

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bardzo
> zle przeczucia i ze zgroza dowiedzialam sie,ze sie sprawdizly, az sie boje

Wypisz wymaluj samospełniające się proroctwo.
Nie martw się, nie trzeba miec specjalnych uzdolnień do czarów, każdemu
człowiekowi czasem się to przytrafia, gdy zaczyna myśleć w określony sposób.

pzd. Wiedzma

29. Data: 2004-02-20 08:37:02

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A. a ja zjadłam 2 (...)

> I teraz sobie pomyślałam, że zjem jeszcze jednego, tak w ramach
doświadczeń
> (czego się nie robi dla nauki ;)
> pzdr. wszystkich nie wiem dlaczego się katujących...
> grazyna

sławku, czytasz?;-)

pzd. Wiedzma

30. Data: 2004-02-20 08:45:23

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedźmo czytasz ???

czytam czytam:-)
a czemu pytasz?
To, że ktoś na opty napisał, że go nie ciągnie, traktujesz jako dowód, że
ochota na słodkie przechodzi KAŻDEMU? Mi się nadal wydaje, że jednym
przechodzi, a innym nie:-) Simonie jak widać przeszło:-)

Ale żeby potwierdzić któreś z tych domysłów, trzeba by jakieś badania
zrobić;-) Na razie to są tylko domysły:-)

pzd. Wiedzma

JAK PRZYTYĆ!!!!
Newsweek - prowokacja
Kolejna próba odchudzenia