Re: dieta Kwaśniewskiego ?

Data: 2001-12-30 01:43:47
Temat: Re: dieta Kwaśniewskiego ?
Od: <b...@o...com.au>

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> wrote in message
> "#marian#" <b...@p...onet.pl> wrote in

4 lata na DO. Wyniki wiecej niz wspaniale , w koncu cholesterol,
trojglicerydy itd ... na wlasciwym poziomie. Samopoczucie zdecydowanie
lepsze. Jedzenie jest bardzo proste , latwe i niezwykle smaczne.
Czy zdrowe ...? Bez watpienia. Jesli chcesz miec autorytatywna odpowiedz
zapytaj lekarzy z Centrum Zywienia Optymalnego w Jastrzebiej Gorze.

Jesli jestes angielsko jezyczny i chcesz poczytac troche powazniejszych
artykulow popatrz rowniez na :

www.members.optushome.com.au/bartim

> Chcesz wyrywkowe archiwum postów z grup o DO (tendencyjne i pod
> kątem) odnośnie szkodliwości DO? Zapraszam na priv.

Pawel ( Roza Rozanski ) jest znany z torpedowania wszystkiego co laczy sie z
Zywieniem Optymalnym poniewaz sam jest wegetarianinem.
Podglada dyskusje na grupie optymalnych, gdzie czesto pisza
ludzie, ktorzy rzeczywiscie maja takie czy inne problemy szczegolnie
na poczatku , wyciaga wyrwane z kontekstu fragmenty z ich wypowiedzi i
publikuje to gdzie tylko moze.

Na grupach tych pisza rowniez byli wegetarianie, ktorzy
zniszczyli sobie zdrowie i dopiero odzywiajac sie jak czlowiek, a nie jak
krowa, odzyskali zdrowie. Tego jednak Pawelek juz nie publikuje.... bo, jak
sam napisal jest tendencyjny. To juz raz na zawsze powinno Ci sprawe wyjasnic.

Jurek