dieta Kwaśniewskiego

21. Data: 2004-11-10 07:48:27

Temat: Re: dieta Kwaśniewskiego
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olinka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy ma ktoś jakiekolwiek informacje związane z dietą Kwaśniewskiego? A
może
> ktoś doświadczył na sobie diety optymalnej?
> Ucieszy mnie każda wypowiedź odnośnie powyższego.

Moim zdaniem lepsze samopoczucie osób przechodzących na tą dietę wiąże
się z eliminacją części niezdrowych produktów, jak np. słodycze oraz z
ograniczenia nieprawidłowego łączenia różnych rodzajów pokarmów (np. białek
z cukrami czy skrobią). Jest to chwilowa poprawa, ale ze względu na
całkowitą eliminację pewnych produktów, po jakimś czasie, zależnym od
indywidualnych zasobów organizmu, będzie odczuwalny ich brak. Jedynie
głęboką zimą można dawać radę na takiej diecie, ale cały rok to według mnie
nie jest dobre.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

22. Data: 2004-11-10 08:32:20

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl>

> [...]
> indywidualnych zasobów organizmu, będzie odczuwalny ich brak. Jedynie
> głęboką zimą można dawać radę na takiej diecie, ale cały rok to według

Jakie produkty wyeliminowane masz na mysli? Slodycze? Jesli tak, to chyba
dobrze dla organizmu. Czyz nie?

Pzdr.
Iwona

23. Data: 2004-11-10 09:16:14

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Jakie produkty wyeliminowane masz na mysli? Slodycze? Jesli tak, to chyba
> dobrze dla organizmu. Czyz nie?

No tak, ale chodzi o to, że jeśli ktoś odżywia się totalnie niezdrowo i
nagle ta pula niezdrowych rzeczy zmniejszy się przykładowo o słodycze, to
wcale nie znaczy, że zaczął się nagle odżywiać zdrowo, a jedynie mniej
niezdrowo :)

24. Data: 2004-11-10 09:37:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nagle ta pula niezdrowych rzeczy zmniejszy się przykładowo o słodycze, to
> wcale nie znaczy, że zaczął się nagle odżywiać zdrowo, a jedynie mniej

To juz pol sukcesu:)

Piszesz w poprzednim poscie:
"Jest to chwilowa poprawa, ale ze względu na
całkowitą eliminację pewnych produktów, po jakimś czasie, zależnym od
indywidualnych zasobów organizmu, będzie odczuwalny ich brak."

Calkowita eliminacje i odczuwalny brak jakich produktow masz na mysli?

Pzdr.
Iwona

25. Data: 2004-11-10 10:06:31

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Calkowita eliminacje i odczuwalny brak jakich produktow masz na mysli?

Nie wiem na ile jest to prawdziwe, ale znalzłem na stronie
http://www.dieta.info.pl/dieta_optymalna.htm , spis składników, których
należy unikać przy tej diecie:
1.. Cukier, słodycze
2.. Miód
3.. Owoce i przetwory owocowe : dżemy, kompoty
4.. Ryż i kasze
5.. Chleb i pieczywo
6.. Ciasta, kluski, potrawy mączne
7.. Ziemniaki
8.. Mąka ziemniaczana
9.. Groch i fasola
10.. Słodzone płyny
11.. Inne produkty pochodzenia roślinnego
12.. Sól według smaku, aż do zupełnego zaprzestania dodawania soli do
potraw, bowiem przy żywieniu optymalnym wszystkie składniki mineralne
występują w optymalnych ilościach i proporcjach w dostarczanych produktach.
Z większością mogę się zgodzić, ale eliminacja miodu, owoców, ryżu, kasz,
grochu, fasoli, ziemniaków to już nieporozumienie. Trzeba po prostu
umiejętnie spożywać te produkty nie mieszając np. ziemniaków z mięsem albo
fasoli z ziemniakami. Jeśli ktoś unika tych produktów nie miesza ze sobą źle
współgrających składników i to przez pewien czas może skutkowac poprawą
zdrowia, ale całkowita eliminacja z np. owoców nie jest dobra. Jeśli ktoś
spożywał owoce po obiedzie, to powodowały u niego pogorszenie samopoczucia z
powodu ich fermentowania w żołądku, którego nie mogły opuścić z powodu
pożywienia zjedzonego wcześniej. Po zaprzestaniu ich jedzenia, złe stany
miną, ale to nie znaczy, że owoce są złe. Po prostu były spożywane w złej
kolejności, gdyż pozostają w żołądku krótko i powinny być jedzone na około
30min przed głównym posiłkiem.

26. Data: 2004-11-10 10:22:54

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

> PS A borsuk siedzi i zawija...

A to nie był świstak czasem? ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

27. Data: 2004-11-10 11:55:33

Od: "Krystynaopty1" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Savage <s...@o...NOSPAM.pl> napisał(a):

> Dieta Kwaśniewskiego była wzorowana na diecie Atkinsona. Czytając
biografie tego ostatniego można ocenić skuteczność tej diety :)

Słyszałeś, że dzwonią... Wykazujesz zero orientacji w temacie, który
komentujesz. Nawet nazwisko Atkinsa przekręciłeś.

> życząc powodzenia odważnym
> pozdrawiam Savage

A ja tobie życzę więcej ostrożności w wydawaniu niesprawdzonych sądów,
bo odwagę to będziesz miał, jak już cię medycyna totalnie zawiedzie w
ratowaniu swojego zdrowia.

Krystyna

Im lepszy lekarz, tym więcej zna bezwartościowych lekarstw.

28. Data: 2004-11-10 12:06:33

Od: "Kex" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Savage" <s...@o...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> Dieta Kwaśniewskiego była wzorowana na diecie Atkinsona. Czytając
biografie
> tego ostatniego można ocenić skuteczność tej diety :)

Być może myslisz o Atkinsie - na jego diecie jestem od dwóch lat - schudłem
25 kilogramów - żyję.
Atkins zmarł bo na oblodzonych schodach przywalił banią o asfalt.
A jak coś nie wiem i się wypowiadam to wychodzę na niedouczonego tłumoka -
czego innym, także tobie, nie życzę.

Kex

29. Data: 2004-11-10 12:10:15

Od: "Krystynaopty1" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

danysz <l...@w...pl> napisał(a):

> może
>
> http://mlodziez.optymalni.one.pl/plik.php?nr=83

Ten wycinek nie oddaje całej prawdy, czy o to ci chodziło?
Dlatego podaję źródło, polecam też KOMENTARZE pod artykułem:
http://forum.wprost.pl/ar/?P=0&O=316333

Krystyna

30. Data: 2004-11-10 12:30:58

Od: "Krystyna Tomczak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystynaopty1 <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Ten wycinek nie oddaje całej prawdy, czy o to ci chodziło?
> Dlatego podaję źródło, polecam też KOMENTARZE pod artykułem:

http://forum.wprost.pl/ar/?P=0&O=316333

Wiecie cos o klinice w Radzyniu??
powazny problem, prosze o pomoc
Co to jest ten paciorkowiec ?