Re: dieta Kwaśniewskiego

From: "Trapez" <t...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dieta Kwaśniewskiego
Date: Wed, 10 Nov 2004 11:06:31 +0100

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Calkowita eliminacje i odczuwalny brak jakich produktow masz na mysli?

Nie wiem na ile jest to prawdziwe, ale znalzłem na stronie
http://www.dieta.info.pl/dieta_optymalna.htm , spis składników, których
należy unikać przy tej diecie:
1.. Cukier, słodycze
2.. Miód
3.. Owoce i przetwory owocowe : dżemy, kompoty
4.. Ryż i kasze
5.. Chleb i pieczywo
6.. Ciasta, kluski, potrawy mączne
7.. Ziemniaki
8.. Mąka ziemniaczana
9.. Groch i fasola
10.. Słodzone płyny
11.. Inne produkty pochodzenia roślinnego
12.. Sól według smaku, aż do zupełnego zaprzestania dodawania soli do
potraw, bowiem przy żywieniu optymalnym wszystkie składniki mineralne
występują w optymalnych ilościach i proporcjach w dostarczanych produktach.
Z większością mogę się zgodzić, ale eliminacja miodu, owoców, ryżu, kasz,
grochu, fasoli, ziemniaków to już nieporozumienie. Trzeba po prostu
umiejętnie spożywać te produkty nie mieszając np. ziemniaków z mięsem albo
fasoli z ziemniakami. Jeśli ktoś unika tych produktów nie miesza ze sobą źle
współgrających składników i to przez pewien czas może skutkowac poprawą
zdrowia, ale całkowita eliminacja z np. owoców nie jest dobra. Jeśli ktoś
spożywał owoce po obiedzie, to powodowały u niego pogorszenie samopoczucia z
powodu ich fermentowania w żołądku, którego nie mogły opuścić z powodu
pożywienia zjedzonego wcześniej. Po zaprzestaniu ich jedzenia, złe stany
miną, ale to nie znaczy, że owoce są złe. Po prostu były spożywane w złej
kolejności, gdyż pozostają w żołądku krótko i powinny być jedzone na około
30min przed głównym posiłkiem.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl