Re: dieta Kwaśniewskiego

Data: 2004-11-10 18:34:50
Temat: Re: dieta Kwaśniewskiego
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>

On Wed, 10 Nov 2004 18:16:25 +0000 (UTC), Krystyna Tomczak wrote:

> [...] DO jest dietą tak nowatorską i odmienną od wszystkich
> innych, że aby ją właściwie zrozumieć należy przeczytać wiele publikacji
> autora na ten temat,

Nie widzę związku miedzy nowatorstwem (watpliwym zresztą, bo diet
eliminacyjnych multum było i jest) i odmiennością (jak wyżej), a tym, że
"żeby zrozumieć trzeba przeczytać wiele publikacji autora" - to by
raczej znaczyło, ze autor nie potrafi przedstawić swojego stanowiska w
jednym kawałku i wiedzę na temat jego poglądów uzyskujemy przez
kompilację i interpretację:) Taki rodzaj wiedzy tajemnej, dla
wybranych:):):)

> a nie tylko fragmenty.

Ja się zmusiłem do przeczytania jednej publikacji w całości. Fragmentów
- bardzo smakowitych - było tam sporo:) W innych też było dużo
smakowitych fragmentów (w tym mój ulubiony, co go juz w tym wątku
cytowałem) - i to mi wystarczyło:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)