Re: dieta MM a ciąża

Data: 2003-08-10 14:23:30
Temat: Re: dieta MM a ciąża
Od: "Hafsa" <m...@p...postem>

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bh5ad4$c4f$1@inews.gazeta.pl...

> Dlaczego? Akurat wit. A drobiowa ma najmniej (AFAIR ponizej 10 000 j.m. na
> 100 g).
o drobiowej watrobce napisalam celowo- malo kto ma dostep do drobiu lazacego
na podworku i to na tyle ,by przyrzadzic watrobke dla cealej rodzinkiA
wlasnie przy hodowli drobiu-wiem to jakby z wlasnego podworka( moja ciotka
ma farme kurza) podaje sie leki np antybiotyki,tudziez inne jakies
karmy,ktore mi tak smierdza,ze potem mieso po zabiciu kurczaka ma identyczny
zapach.Wiadomym jest,ze jesli ktos ma dostep do jedzenia ekologicznego-ja
akurat przez moje wsiowe miejsce zamieszkania mam- moze sobie pozwolic na
jedzenie niektorych pokarmow,ktorych moim zdaniem nie powinno sie
kupowac-wlasnie np owej watrobki drobiowej.I to mialam na mysli piszac o
niej.
Nie o wit.A w niej zawartej.Pozdrawiam HAfsa

h...@g...pl