dieta Montignac

41. Data: 2002-08-20 10:46:10

Temat: Re: dieta Montignac
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznaję się jednak
> bez bicia, że czasami ograniczenia te były dość spore, boję się
> więc, że gdy teraz rzucę się na troszkę większą ilość jedzonka,
> bardziej przybędę a nie spadnę na wadzę. Czy ktoś z Was ma może
> podobne doświadczenia?
Mialam podobne watpliwosci,bo korzystalam z diety 1000/czasem duzo
mniej/kalorii.Przeszlam na metode Montignac od 2 tygodni i mimo,ze jem
objetosciowo wiecej,nadal chudne.
Czy Montignac nadaje się do
> 'wymodelowania' sylwetki, a potem utrzymania wagi? Książka
> zapewnia że tak, ale ... chętnie się upewnię czyimś przykładem.
Jak najbardziej,wlasnie dlatego i ja stosuje ta diete,bo chce jesc w miare
normalnie,a nie przybierac na wadze,potem dieta,spadek wagi itd.

> Sprawa druga - sprawa chlebka. Od dawna żyję na razowym i
> grahamkach, więc zmiana w tej materii nie będzie jakąś radykalną.
Zwroc uwage na chleb,ktroy jesz,bo razowy chleb z tego co pamietam ma ok 60
IG,powinnas wybierac ten pelnoziarnisty,popatrz tez na sklad tego
chleba,wiekszosc zawiera albo cukier,abo skrobie jest 1 firma,ktora w
skaldzie nie podaje cukru,ale nie pamietam teraz nazwy.Jesli chcesz,napisze
ci w innym poscie.
> Problem za to pewnie w znalezieniu, podobnie zresztą z tymi serkami
> 0% tł. Jestem z Warszawy, będę strasznie wdzięczna za wszelkie
> namiary na sklepy, w których w owe produkty będę mogła się
> zaopatrzyć. Sama od siebie jako ciekawostkę polecić jogurty
> na półkach Auchana, polskiej produkcji - bez tłuszczu i bez cukru,
> firma chyba z Sanoka.
Problem z serkami jest,ja kupuje Tosca light 3%,ponoc jest serek 0%
ostrowia,ale ja nie znalazlam.Jogurty 0% kupilam firmy obory,zwroc tez
uwage,czy nie maja cukru.

> Aaa, i jeszcze jedno - jak jest z przekąskami? Któraś z użytkowniczek
> wspominała, że podjada chyba orzechy - to naprawdę dozwolone ???
Ja staram sie nie jesc miedzy posiklami,bo nie musze,nie jestem glodna,w
fazie pierwszej raczej suszone morele niz orzechy.
> z góry dziękuję za wszelkie sugestie
> pozdrawiam
>
> tysia
> 67/62/58 - CC, Montignac :)
Pozdrawiam i zycze powodzenia.PS czy te cyfry to twoje wymiary?Hafsa

42. Data: 2002-08-20 10:49:09

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> nie,wclae nie musi to byc 5 miesiecy,ja sobie kombinuje,ze schudne
szybciej
> obserwujac spadek swojej wagi

tak sie zastanawiam.. a gdyby tak zastosowac jakas drakonska diete typu
glodowkowego (zeby schudnac) a potem montignac na utrzymanie sylwetki
mozna tak?
wiem wiem ze po glodowkach sie tyje, ale przeciez ja nie obzeralabym sie tak
bardzo tylko to co pozwala montignac?
jak myslicie?

> Najlepiej zacznij juz od dzis!!!!! Zero batonow do snaidania,dzien zacznij
od
> soku ze swiezych owocow i owocow.Potem musli z mlekiem lub snaidanie na
> slono.

Chetnie bym zaczela od dzis.. ale przygotowuje obiady dla moich "pracuciow"
a nie potrafie ugotowac bez probowania.. wiec na razie nie moge

No wlasnie a jak radzicie sobie z tym probowaniem?
Ja czasem jak skoncze gotowac to juz jestem taka napchana jakbym zjadla 2
obiady!!
I jak potem zjesc normalny obiad?
wiec nie jem, jem tyle co sie naprobuje :(

--
Saman_tha

43. Data: 2002-08-20 11:41:52

Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>Przeszlam na metode Montignac od 2 tygodni i mimo,ze jem
> objetosciowo wiecej,nadal chudne.

uff, cieszę się niezmiernie :)
> [...]
> chleba,wiekszosc zawiera albo cukier,abo skrobie jest 1 firma,ktora w
> skaldzie nie podaje cukru,ale nie pamietam teraz nazwy.Jesli
Dlatego dziśna śniadanko chlebka nie było, bo nie mogę nic znaleźć. Poza tym
nie wiem, jak wygląda sprawa z drożdżami, bo ponoć od biedy może być
pumpernikiel, ale w nim drożdże też są :(
Help!
> Problem z serkami jest,ja kupuje Tosca light 3%,ponoc jest serek 0%
> ostrowia,ale ja nie znalazlam.Jogurty 0% kupilam firmy obory,zwroc tez
> uwage,czy nie maja cukru.
Te "obory", ktore mam pod nosem, są z cukrem, ale ratuje się tymi z Auchana.
Co zaś do serków, z tego, co już przetestowałam, to ostrowia light nie jest
chyba
całkiem beztłuszczowa.
> Ja staram sie nie jesc miedzy posiklami,bo nie musze,nie jestem glodna,w
> fazie pierwszej raczej suszone morele niz orzechy.
Czyli morelki można?

pozdrawiam
tysia
67/62/58 - CC, Montignac

/była kiedyś na grupie propozycja podawania swojej wagi i rodzaju stosowanej
diety,
idea w sumie upadła, ale mnie jakoś zostało ... ot, doping :) /

44. Data: 2002-08-20 11:55:39

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem, jak wygląda sprawa z drożdżami, bo ponoć od biedy może być
> pumpernikiel, ale w nim drożdże też są :(
Jak pamietam,drozdze sa zalecane,na nie wiec nie zwracam uwagi,tylko na
cukier,skrobia,maltodekstroza itp.
> [...]
> Co zaś do serków, z tego, co już przetestowałam, to ostrowia light nie jest
Widzialam ostrowie jogurtowa ale ona ma 15%.Bede szukac dalej,ale cos mi sie
widzi,ze takiego serka nie ma...

Owe obory kupilam bez cukru.Ale sa tez z cukrem.Dlatego wszystko zanim
kupie ,przestudiuje.Zakupy trwaja dluzej,ale tylko facetom to przeszkadza,mi
nie.Wole wiedziec co kupuje niz potem niemile sie rozczarowac.
> Czyli morelki można?
Mozna,zas z owocow,ktore mozna po posilku zjesc to
truskawki,jezyny,maliny,jagody,albo gotowane jablka itd.
Hafsa
> [...]
> diety,
> idea w sumie upadła, ale mnie jakoś zostało ... ot, doping :) /
Ale co znacza te 3 cyfry?bylo-jest-bedzie?

45. Data: 2002-08-20 18:26:14

Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pamietam,drozdze sa zalecane,na nie wiec nie zwracam uwagi,tylko na
> cukier,skrobia,maltodekstroza itp.
Pokrzepiłaś mnie :), coś takiego będzie już chyba łatwiej znaleźć...

Jeszcze pytanie o czekoladę - mam nadzieję, że w ogóle uda mi się bez niej
wytrzymać, ale w razie czego - znalazłam na półkach jedną jedyną czekoladę
z informacją o zawartości kakao i była to gorzka Goplana, ale tylko 65 %.
Które w takim razie mają więcej niż 70?

dokładnie :)

46. Data: 2002-08-21 09:21:56

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokrzepiłaś mnie :), coś takiego będzie już chyba łatwiej znaleźć...
Np w chlebie pelnoziarnistym z siemieniem i otrebami firmy Benus cukru w
skladzie nie ma,chyba ze nie napisali.

> [...]
> z informacją o zawartości kakao i była to gorzka Goplana, ale tylko 65 %.

Lindt ma w swoim asortymencie 70,85 i 99% czekolade gorzka.Mam i owszem
kupiona na_wszelki_wypadek, ale lezy w szafce juz 2 tygodnie i jeszcze nie
bylo wszelkiego wypadku.Ale przezorny zawsze ubezpieczony....

Pozdrawiam Hafsa

47. Data: 2002-08-22 09:53:46

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna tak?
> wiem wiem ze po glodowkach sie tyje, ale przeciez ja nie obzeralabym sie tak
uwazam,ze nie ma to sensu,na diecie wg zasad Montignac schudniesz bez
drakonskiej diety,bedziesz jadla objetosciowo duzo,a schudniesz,I faza to
okres chudniecia i trzymajac sie nich na pewno cel osiagniesz/ja juz jestem
baaardzo blisko bez glodowki i drakonskich diet,a nawet martwilam sie,ze jem
za duzo/, w fazie drugiej podtrzzymasz efekt uzyskany wczesniej.Montignac w
zasadzie to nie dieta,ale sposob odzywiania sie.A ze sie chudnie?wlasnie o to
chodzi!!!!
> [...]
> obiady!!
> I jak potem zjesc normalny obiad?
> wiec nie jem, jem tyle co sie naprobuje :(

Ja gotujac tez probuje,ale to jest doslownie apteczna dawka na czubku
noza,czyli minimalnie,by poczuc smak,zawartosc soli,przypraw.Bez probowania
tez nie ugotowalabym nic.Ale zebym sie objadla wtedy...nie,nie.Probujac zjesz
wiecej niz na obiad.Pozdrawiam Hafsa

48. Data: 2002-08-22 14:14:58

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hafsa <h...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajvm3k$2cf$...@n...gazeta.pl...

Czekolada zawiera dużo magnezu i innych mikroelementów.
Montignac z a l e c a jedzenie gorzkiej czekolady (IG=22), nawet podaje
w książce przepis na mus czekoladowy. Wobec tego nie masz "wytrzymywać" ale
ją j e ś ć !!!

> Lindt ma w swoim asortymencie 70,85 i 99% czekolade gorzka.

Lindt 70% - cena ok 6 zł :-o
Terravita gorzka 77%, smakowita i do tego prawie za połowę tej ceny!!!

Pozdrawiam, em.

49. Data: 2002-08-22 18:57:10

Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "em" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Lindt 70% - cena ok 6 zł :-o
> Terravita gorzka 77%, smakowita i do tego prawie za połowę tej ceny!!!
>
> Pozdrawiam, em.

Witam,
a jest jeszcze Wedel - to moje dzisiejsze odkrycie :)
Czekolada nazywa się Maestria, oczywiście gorzka, ma w
zawartości 72% kakao, w sklepie Wedla w Wawie
kosztuje 4 złote z groszami, przy czym... w promocji jest
druga gratis :)
serdecznie polecam, sama nabyłam.. i już trochę zjadłam
pycha!
aaa... i jeszcze znalazłam chlebek pełnowartościowy bez
cukru, do wyboru na drożdżach i na zakwasie, do tego
podobne bułeczki, ciasteczka itp., a wszystko w sklepie
ze zdrową żywnością na Złotej.
pozdrawiam
tysia

50. Data: 2002-08-23 14:11:28

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tysia <j...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak3c62$2d60$...@p...acn.pl...

> [...]
> zawartości 72% kakao, w sklepie Wedla w Wawie
> kosztuje 4 złote z groszami, przy czym... w promocji jest

Oooooj, wyślijcie też trochę w "teren". Dotychczas wedlowska gorzka była na
końcu stawki, bez podania procentowej zawartości kakao!

> aaa... i jeszcze znalazłam chlebek pełnowartościowy bez
> cukru, do wyboru na drożdżach i na zakwasie, do tego
> podobne bułeczki, ciasteczka itp.,

Żytni pełnoziarnisty??? Ciasteczka też???

Pozdrawiam, em.

Montignac - skąd informacje o IG?
[OT] wymiary
kluby puszystych - gdzie?