Re: dieta Montignac

From: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: dieta Montignac
Date: Tue, 20 Aug 2002 11:55:39 +0000 (UTC)

> Dlatego dziśna śniadanko chlebka nie było, bo nie mogę nic znaleźć. Poza tym
> nie wiem, jak wygląda sprawa z drożdżami, bo ponoć od biedy może być
> pumpernikiel, ale w nim drożdże też są :(
> Help!
Jak pamietam,drozdze sa zalecane,na nie wiec nie zwracam uwagi,tylko na
cukier,skrobia,maltodekstroza itp.
Te "obory", ktore mam pod nosem, są z cukrem, ale ratuje się tymi z Auchana.
> Co zaś do serków, z tego, co już przetestowałam, to ostrowia light nie jest
> chyba
> całkiem beztłuszczowa.
Widzialam ostrowie jogurtowa ale ona ma 15%.Bede szukac dalej,ale cos mi sie
widzi,ze takiego serka nie ma...

Owe obory kupilam bez cukru.Ale sa tez z cukrem.Dlatego wszystko zanim
kupie ,przestudiuje.Zakupy trwaja dluzej,ale tylko facetom to przeszkadza,mi
nie.Wole wiedziec co kupuje niz potem niemile sie rozczarowac.
> Czyli morelki można?
Mozna,zas z owocow,ktore mozna po posilku zjesc to
truskawki,jezyny,maliny,jagody,albo gotowane jablka itd.
Hafsa
> tysia
> 67/62/58 - CC, Montignac
>
> /była kiedyś na grupie propozycja podawania swojej wagi i rodzaju stosowanej
> diety,
> idea w sumie upadła, ale mnie jakoś zostało ... ot, doping :) /
Ale co znacza te 3 cyfry?bylo-jest-bedzie?