Re: dieta Montignac

From: "Saman_tha" <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: dieta Montignac
Date: Tue, 20 Aug 2002 12:49:09 +0200

> nie,wclae nie musi to byc 5 miesiecy,ja sobie kombinuje,ze schudne
szybciej
> obserwujac spadek swojej wagi

tak sie zastanawiam.. a gdyby tak zastosowac jakas drakonska diete typu
glodowkowego (zeby schudnac) a potem montignac na utrzymanie sylwetki
mozna tak?
wiem wiem ze po glodowkach sie tyje, ale przeciez ja nie obzeralabym sie tak
bardzo tylko to co pozwala montignac?
jak myslicie?

> Najlepiej zacznij juz od dzis!!!!! Zero batonow do snaidania,dzien zacznij
od
> soku ze swiezych owocow i owocow.Potem musli z mlekiem lub snaidanie na
> slono.

Chetnie bym zaczela od dzis.. ale przygotowuje obiady dla moich "pracuciow"
a nie potrafie ugotowac bez probowania.. wiec na razie nie moge

No wlasnie a jak radzicie sobie z tym probowaniem?
Ja czasem jak skoncze gotowac to juz jestem taka napchana jakbym zjadla 2
obiady!!
I jak potem zjesc normalny obiad?
wiec nie jem, jem tyle co sie naprobuje :(

--
Saman_tha