dieta a tlusty czwartek

1. Data: 2003-02-27 06:13:46

Temat: dieta a tlusty czwartek
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle sie tu rozmawia na oba tematy, ze zdecydowalam sie diete zastosowac.
Dlugo zastanawialam sie jaka bedzie jej forma i juz wiem. Bedzoe to dieta
(nie wiem jak to sie doklandie nazywa) powiedzmy, ze - jednoskladnikowa - sa
takie jogrtowe, ziemniaczane, makaronowe itp. Dzis bedzie dieta pączkowa,
jutro jak zostanie cos .. faworkowa ( lub łaczona.. dwuskladniokowa)
pączkowo-faworkowa :))

Milego opychania sie tlustymi pysznosciami!!!
(Juz nie moge sie doczekac az skoncze prace i przybiegne do domu objadac sie
:)) Bo w pracy niestety nie ma warunkow do tego)

Marta

1. Data: 2003-02-27 06:44:06

Temat: Re: dieta a tlusty czwartek
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC!
Bardzo dobra dieta. Obawiam sie tylko czy nie zemdli mnie przy takiej diecie.
Ja zamiast faworkow zastosuje oponki. Zjadlam juz troszke i na razie ratuje sie
gorzka kawa.

Pozdrawiam. Beazuku

B...@p...onet.pl
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-02-27 07:42:25

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja siedzę w domku z chorymi dziećmi i nie spodziewam się, by ktoś
przyniósł mi choć 1 pączusia
:-(((((((((((((((((((
Widzicie jakąś radę?
Dopiszę jeszcze, że przy chorych maluchach pieczenie czegokolwiek nie
wchodzi w grę, a mąż wróci dopiero jutro.

chyba sobie popłaczę
Danka

1. Data: 2003-02-27 08:13:05

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dopiszę jeszcze, że przy chorych maluchach pieczenie czegokolwiek nie
> wchodzi w grę, a mąż wróci dopiero jutro.

Nie placz!!! Gdzie mieszkasz? Ja juz lece z paczkami!
Mieszkam w Toruniu, mam nadzieje, ze nie mieszkasz za daleko.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-27 08:24:33

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
Ja nie jadam paczkow.
Zaczynam wiec o golonki w piwsku :-}

waldek
=========

1. Data: 2003-02-27 08:44:14

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie placz!!! Gdzie mieszkasz? Ja juz lece z paczkami!
> Mieszkam w Toruniu, mam nadzieje, ze nie mieszkasz za daleko.

Niedaleko....naprawdę.....to tylko w Krakowie

Danka

1. Data: 2003-02-27 08:47:41

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka napisał:

> Niedaleko....naprawdę.....to tylko w Krakowie
>
> Danka

Gdzie mieszkasz w Krakowie? Moze uda sie cos zalatwic :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-02-27 08:52:59

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie mieszkasz w Krakowie? Moze uda sie cos zalatwic :-)

Krowodrza

1. Data: 2003-02-27 08:58:47

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga!!!!
:-))))))))))))))))))))))))))))))

Wpadnie do mnie dziś przyjaciółka z piękniutkimi i pachnącymi !!!
Jestem uratowana !!!!

Danka
ps. dzięki Walki!

1. Data: 2003-02-27 09:01:14

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Uwaga!!!!
> :-))))))))))))))))))))))))))))))
>
> Wpadnie do mnie dziś przyjaciółka z piękniutkimi i pachnącymi !!!
> Jestem uratowana !!!!
>
> Danka
> ps. dzięki Walki!

Tobie Aniu też dziękuję