dieta cambridge

101. Data: 2007-03-11 18:22:00

Temat: Re: dieta cambridge
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

[...]

> Dobrze...nic nie rozumiem....nic nie wiem...tylko, że ja nie potrzebuję ani
> przytyć ani schudnąć, a zdrowie mam też doskonałe, energii wystarcza mi na
> uprawianie prawie wyczynowo sportów mimo 59 lat...:)))

Prawie robi wielką różnicę... ;PPP

j.

102. Data: 2007-03-11 18:56:15

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze...nic nie rozumiem....nic nie wiem...tylko, że ja nie potrzebuję
> ani przytyć ani schudnąć, a zdrowie mam też doskonałe, energii wystarcza
> mi na uprawianie prawie wyczynowo sportów mimo 59 lat...:)))

No i ok, tylko trzeba było od początku pisać "nie mam nic do powiedzenia
tylko chciałbym się dowartościować" i powiedzieć, że: "nie potrzebuję ani
przytyć ani schudnąć, a zdrowie mam też doskonałe, energii wystarcza mi na
uprawianie prawie wyczynowo sportów mimo 59 lat..."
Ja jestem kobietą i po urodzeniu dziecka chciałam zrzucić parę kilogramów i
zrzuciłam dzięki Cambridge. I nie czuję się od Ciebie gorsza przez to, że
zrzucałam te kilogramy i stosowałam do tego dietę. Sam widzisz, że na DO nie
osiągnęłabym celu, bo na tej diecie się ani nie chudnie, ani nie tyje.
Ps.Co znaczy "prawie wyczynowo"?
Teli.

103. Data: 2007-03-11 19:29:59

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:et1jjr$sl5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> że zrzucałam te kilogramy i stosowałam do tego dietę. Sam widzisz, że na
> DO nie osiągnęłabym celu, bo na tej diecie się ani nie chudnie, ani nie

Treningi regularnie 3 razy w tygodniu po 2 godziny....to jest właśnie
prawie, bo wyczynowcy trenują 6 razy w tygodniu, nawet po 2 razy
dziennie...:)))
Do powiedzenia mam wiele jak ktoś jest zainteresowany DO. A takich jest
coraz więcej. Nasze panie na diecie optylalnej tyją w ciąży o wagę dziecka,
wód płodowych i łożyska, a więc 6 kg, nie mają co zrzucać...:))) Ważą po
ciąży tyle co przed ciążą...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

104. Data: 2007-03-11 19:52:53

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> że zrzucałam te kilogramy i stosowałam do tego dietę. Sam widzisz, że na
> DO nie osiągnęłabym celu, bo na tej diecie się ani nie chudnie, ani nie

Niestety, źle Jurka odczytałaś. Na DO odzyskuje się PRAWIDŁOWĄ wagę, czyli
zbyt chudzi zyskują na wadze, a ludzie z nadwagą kilogramy tracą.

Krystyna

105. Data: 2007-03-11 20:15:28

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Niestety, źle Jurka odczytałaś. Na DO odzyskuje się PRAWIDŁOWĄ wagę, czyli
> zbyt chudzi zyskują na wadze, a ludzie z nadwagą kilogramy tracą.

Księżniczka Telimena może ma bonę do czytania, a ta jej źle przeczytała..
(to nie jest złośliwe...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

106. Data: 2007-03-11 20:34:32

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

A tryskajacy energia, prawie wyczynowy sportowiec wyglada tak:
http://tinyurl.com/26d8rw

107. Data: 2007-03-11 20:41:46

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...

> Prawie robi wielką różnicę... ;PPP

misie ci tak powiedzialy!?

Jurek

108. Data: 2007-03-11 21:14:05

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości news:et1p3u$qkl$1@inews.gazeta.pl...

> A tryskajacy energia, prawie wyczynowy sportowiec wyglada tak:
> http://tinyurl.com/26d8rw

A nasz wirtualny bokser, tryskający vegejadaem prawie oklepany wygląda tak:
http://tinyurl.com/2vm44p

--
"Poszlo do abuse, pszenno-buraczany idioto." Marcin 'Cooler' Kuliński

109. Data: 2007-03-11 21:59:41

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:et1p3u$qkl$1@inews.gazeta.pl...

> A tryskajacy energia, prawie wyczynowy sportowiec wyglada tak:
> http://tinyurl.com/26d8rw

Ja nigdy nie starałem się być anonimowym jak to poniektórzy....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

110. Data: 2007-03-11 22:14:35

Od: j...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Jerzy M.napisal:

> [...]

> Treningi regularnie 3 razy w tygodniu po 2 godziny....to jest właśnie
> prawie, bo wyczynowcy trenują 6 razy w tygodniu, nawet po 2 razy

...ten trening 3 razy w tygodniu wyglada np. tak;

http://tinyurl.com/39cq9t

> [...]
> wód płodowych i łożyska, a więc 6 kg, nie mają co zrzucać...:))) Ważą po

..taaak..... na temat optymalnej ciazy to mozna by bylo juz sporo napisac,
bo pierwsze wyniki tego optyeksperymentu na ciezarnych kobietach, juz sa....

Konkretne wyniki beda dopiero widoczne za kilka lat, kiedy te optydzieci troche
podrosna i pojda do szkoly....

Dzienna porcja
Halibut i inne ryby....
Halibut i inne ryby....?