dieta cambridge

11. Data: 2007-03-07 00:24:51

Temat: Re: dieta cambridge
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:eskkhh$qu6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nieprawda.

Piszesz pod moim postem, że nieprawda...

Byłam na tej diecie 5 lat temu. Schudłam 10 kg i w końcu ważyłam
> 49 kg przy 160 cm wzrostu. To jest waga, przy której czuję się dobrze.
> Przez trzy lata po tej diecie trzymałam wagę 50 -51 kg. Potem zaszłam w
> ciążę i wtedy przytyłam :). Teraz ważę 54 kg i nie muszę już wracać na
> dietę, bo "nadwyżki" zrzucam na siłowni i ograniczając węglowodany :)

A tutaj piszesz, że ograniczyłaś węglowodany. A więc zmieniałaś diametralnie
dietę. A o to mi chodziło, że nie wolno wracać do poprzedniej złej diety.
Zaprzeczasz i przyznajesz....dwa w jednym...:))) Na coś się zdecyduj...
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2007-03-07 06:21:29

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

neol napisał(a):

> jestem pierwszy dzień na diecie cambridge :) czuje sie bardzo dobrze
> (narazie ;) ).

Ten, kto Ci to sprzedał też się za pewne bardzo cieszy.

> moim marzeniem jest schudnąć 10 kg. po diecie mam zamiar wybrac sie na
> siłownie 3 razy w tygodniu.
> trzymajcie za mnie kciuki!!!

Trzymać kciuki za naiwność? ;)))

j.

13. Data: 2007-03-07 06:24:44

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena napisał(a):

> [...]
> wtedy przytyłam :). Teraz ważę 54 kg i nie muszę już wracać na dietę, bo
> "nadwyżki" zrzucam na siłowni i ograniczając węglowodany :)

Coś kręcisz bo na siłowni nie za bardzo da się zrzucić wagę ;) Wręcz przeciwnie
bo tkanka mięśniowa waży wiecej niż tłuszczowa... ;)

j.

14. Data: 2007-03-07 09:29:12

Od: "Małgosia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki :))) wiem, ze grono osób uwaza mnie za naiwna wrecz glupia, ale co mi
tam :) po moich kolezankach widze ze schudly , a teraz cwicza i utrzymuja
wage :)
co do silowni to mozna schudnac cwiczac na aerobowych przyrzadach, sama
schudlam 4 kg ale w ciagu 3 miesiecy...
Małgosia

15. Data: 2007-03-07 10:30:06

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosia napisał(a):

> co do silowni to mozna schudnac cwiczac na aerobowych przyrzadach, sama
> schudlam 4 kg ale w ciagu 3 miesiecy...

A to jest akurat dobry objaw :) Jeżeli zmienisz styl życia, zaczniesz
się w miarę zdrowo odżywiać przez co rozumiem zwracanie uwagi na
jakość a przede wszystkim ilość jedzenia i dodasz do tego aktywność
fizyczną to zaczniesz chudnąć w miarę naturalny sposób, mam tu na
myśli, że nie będzie efektu jo-jo a jedynym ubocznym efektem będą
oszczędności na zawartości lodówki i komunikacji... ;) Niestety, jest
też łyżka dziegciu ;) dwa razy w roku będziesz musiała zmniejszać
sobie garderobę... ;)

j.

16. Data: 2007-03-07 13:00:25

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> [...]
> poprzedniej złej diety. Zaprzeczasz i przyznajesz....dwa w
> jednym...:))) Na coś się zdecyduj... Pozdrawiam Jurek M.

Ok, przeczytałam jeszcze raz Twój post. Masz rację poniekąd. Piszesz jednak,
że jeśli zaprzestanie się diety (Cambridge) to wróci się do poprzedniej
wagi. Ja twierdzę, że nie wróci się. Trzeba potem jeść trochę inaczej, ale
to nie oznacza, że należy pozostać przy 300 kaloriach dziennie - tak jak na
Cambridge. Moje "nieprawda" było odniesieniem do Twojego uogólnienia. Teraz
napisałabym "półprawda"
Pozdrawiam
Teli.
http://gsk1.blog.onet.pl/

17. Data: 2007-03-07 13:02:45

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

januszek wrote:

> Coś kręcisz bo na siłowni nie za bardzo da się zrzucić wagę ;) Wręcz
> przeciwnie bo tkanka mięśniowa waży wiecej niż tłuszczowa... ;)

Widzę, że nie jesteś specjalnie zorientowany :(
Na siłowni można ćwiczyć tak, żeby zrzucić tłuszcz albo tak, żeby budować
tkankę mięśnową - kwestia doboru ćwiczeń, obciążeń, powtórzeń itd.
Pozdrawiam
Teli.
http://gsk1.blog.onet.pl/

18. Data: 2007-03-07 13:07:37

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena napisał(a):

> Na siłowni można ćwiczyć tak, żeby zrzucić tłuszcz albo tak, żeby budować
> tkankę mięśnową - kwestia doboru ćwiczeń, obciążeń, powtórzeń itd.

Masz na myśli np mechaniczną bierznię do biegania? ;)

j.

19. Data: 2007-03-07 13:40:35

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

januszek wrote:

> Masz na myśli np mechaniczną bierznię do biegania? ;)

bie-Ż-nię.
Jak widać masz zaległości również w innych tematach.
Nawet gdybyś napisał bez błędu to nie wiem czego chciałeś się dowiedzieć
zadając to pytanie. Jeśli interesuje Cię jakie przyrządy do ćwiczeń są na
siłowni to masz rację - jest tam również bieżnia - do biegania :)
Pozdrawiam
Teli.

20. Data: 2007-03-07 13:54:50

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena napisał(a):

> bie-Ż-nię.
> Jak widać masz zaległości również w innych tematach.

Tak mam bo to wtórny sieciowy analfabetyzm. Dziękuję, że zwróciłaś na to
uwagę bo świadczy to o Twojej dużej wrażliwości ortograficznej ;)

> Nawet gdybyś napisał bez błędu to nie wiem czego chciałeś się dowiedzieć
> zadając to pytanie. Jeśli interesuje Cię jakie przyrządy do ćwiczeń są na
> siłowni to masz rację - jest tam również bieżnia - do biegania :)

Interesuje mnie na jakich przyrządach, na siłowni, można wykonywać
ćwiczenia dzięki którym można schudnąć ;) Bieżnia to pierwszy taki
jaki przyszedł mi na myśl, ot taki symulator biegania ;)

j.

Dzienna porcja
Halibut i inne ryby....
Halibut i inne ryby....?