dieta cambridge

31. Data: 2007-03-07 15:43:25

Temat: Re: dieta cambridge
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> czemu? przeciez to zywy dowod. z tego co pisza codziennie
> siedzi na silowni, po 4 godziny. powinna wg Ciebie wygladac
> jak pani Agata.

Nie prawda. Ja napisałem, że ćwiczenia na siłowni nie prowadzą do
schudnięcia ;)

j.

32. Data: 2007-03-07 16:10:08

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Małgosia" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
>>
> Głodowa dieta i wysiłek na siłowni, nie dziwota, że 4 kg w 3 miesiące. Na
> diecie optymalnej, na której wcinasz wszystko co Ci smakuje, chudniesz 2
> kg na tydzień...:)))

Aaaaa...Tutaj jest pies pogrzebany....
No to muszę powiedzieć, ze dieta optymalna ma też okropny efekt uboczny.
Obserwuję to już od kilku lat na różnych grupach dyskusyjnych. Otóż
powoduje, że człowiek staje się nietolerancyjny, nie przyjmuje do
wiadomości, że może się mylić i jest przekonany, że wszystko wie najlepiej.
A według mnie jest to najbardziej obrzydliwa z diet. I co mi zrobisz? ;P
Pozdrawiam
Teli.
http://gsk1.blog.onet.pl/

33. Data: 2007-03-07 16:43:44

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:esmocd$eb2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> wiadomości, że może się mylić i jest przekonany, że wszystko wie
> najlepiej. A według mnie jest to najbardziej obrzydliwa z diet. I co mi

Nie mam zamiaru nic Ci robić... Bo niby dlaczego Twoja obrzydliwość do DO ma
mi szkodzić jeżeli jestem szczuplutki, zdrowy w 100%, zawsze zadowolony z
życia, trenuję dwie dyscypliny: tenis stołowy od 35 lat i od niedawna
kręgle, biegam, jeżdżę na łyżwo, pływam... Do tego wysiłku (cudownego
zresztą) nie zmusza mnie żadna "inna siła" aniżeli DO. I to by było na
tyle... tych obrzydliwości związanych z DO...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

34. Data: 2007-03-07 16:55:21

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> [...]
> wysiłku (cudownego zresztą) nie zmusza mnie żadna "inna siła" aniżeli
> DO. I to by było na tyle... tych obrzydliwości związanych z DO...:)))

Potwierdziłeś to co napisałam :)
Pozdrawiam
Teli.
http://gsk1.blog.onet.pl/

35. Data: 2007-03-07 17:34:53

Od: "Małgosia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem po co te spory i kłótnie?!?!! kazdy robi jak uważa.. ja
zdecydowalam sie na taka diete i juz. jezeli Jurek masz inny poglad, ok.
szanuje to, ale nie lubie jak ktos jest bezwzgledny w swoich przekonaniach i
z gory narzuca wszystkim swoj sposob myslenia...
a widze ze Jurek krytykuje wszystko i wszystkich.. wyluzuj człowieku tak nie
mozna :)
pozdrawiam Małgosia - 2 dzien na diecie :)))

36. Data: 2007-03-07 17:54:35

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z gory narzuca wszystkim swoj sposob myslenia...
> a widze ze Jurek krytykuje wszystko i wszystkich.. wyluzuj człowieku tak

Pokaż mi choć jedno zdanie w moim poście mówiące o narzucaniu jakiejś diety.
Nie szastaj pustymi słowami... A niby to dlaczego człowiek nie ma prawa być
"bezwzględnym w swoich przekonaniach"...
jeżeli ktoś nie jest bezwzględny, to chorągiew na wietrze... takich
poważasz...?
Pozdrawiam Jurek M.

37. Data: 2007-03-07 18:04:04

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> [...]
> "bezwzględnym w swoich przekonaniach"...
> jeżeli ktoś nie jest bezwzględny, to chorągiew na wietrze... takich

Nie rozmiesz roznicy miedzy staloscia w swoich pogladach a szacunkiem
dla cudzych pogladow.

--
Zapewne nie zauważyłeś, że JK nie ma poglądów, tylko wiedzę. Optymalni
mają wiarę tylko przed zastosowaniem ŻO; później też wiedzę, tyle, że

38. Data: 2007-03-07 18:08:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

> Nie prawda. Ja napisałem, że ćwiczenia na siłowni nie prowadzą do
> schudnięcia ;)

tez nie zgadzam sie z tym.

iwon(K)a

39. Data: 2007-03-07 18:53:24

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Nie zgodzę się z tym.

a co na ten temat ma do powiedzenia twoj mis ;)

Jurek

40. Data: 2007-03-07 18:57:23

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: esmupp$644

> Nie rozmiesz roznicy miedzy staloscia w swoich pogladach a szacunkiem dla
> cudzych pogladow.

a Ty jestes zywym "przykladem" potwierdzajaca zasade cynikow : robcie co
mowie ze macie robic, nie robcie tego co ja robie :)

Jurek

Dzienna porcja
Halibut i inne ryby....
Halibut i inne ryby....?