dieta dla sercowcow - prośba o przepisy na potrawy z jarzyn

1. Data: 2000-07-12 10:37:42

Temat: dieta dla sercowcow - prośba o przepisy na potrawy z jarzyn
Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, tak. Właśnie mnie dopadło, że mam się oszczędzać (w moim wieku!!!!!).
Znaczy już wiem, że żegnam ze łzami wieprzowinę (z rzadka, ale jednak
lubię...). Co dalej?

Ktoś się podzieli sprawdzonymi przepisami? Będę wdzięczna.

Margola

1. Data: 2000-07-13 07:35:38

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> wrote in message

> [...]
> lubię...). Co dalej?

> Ktoś się podzieli sprawdzonymi przepisami? Będę wdzięczna.

Zajrzyj do wegetarianskiej ksiazki kucharskiej:

http://www.mikrus.pw.edu.pl/~kazala/ks/

Mysle ze przepisy z tej ksiazki beda w sam raz dla "sercowca" :-)

> Margola

Pozdrawiam,
Andrzej

1. Data: 2000-07-14 16:29:51

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Sularczyk napisał(a):

> tak, tak. Właśnie mnie dopadło, że mam się oszczędzać (w moim wieku!!!!!).
> Znaczy już wiem, że żegnam ze łzami wieprzowinę (z rzadka, ale jednak
> lubię...). Co dalej?

Przede wszystkim nie panikuj. Stres związany z strachem o stan zdrowia
i gwałtowną zmianą przyzwyczajeń jest dużo gorszy dla serca gorszy od
ociupinki cholesterolu. Jak mnie tak postraszyli to popadłem niemal w
anoreksję (jak inaczej nazwać stan gdy nic nie smakuje ?), schudłem parę
kilo i walnęłem się w dolną granicę normy choresterolu. I czułem się
przy tym fatalnie. A później się jeszcze okazało że to nie wina
jedzenia. Dlatego najlepszą metodą na serce jest dieta ŻP. Jeść
wszystko, tylko małe porcje i nie za często.

> Ktoś się podzieli sprawdzonymi przepisami? Będę wdzięczna.

Dowolny przepis dzielisz na pół i już masz.

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2000-07-18 08:30:38

Od: "Ewa T." <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Malgosiu,
Kup metalowa wkladke do garnka i gotuj na parze warzywa, pulpety z
drobiu albo z ryb, etc. Sa smaczne, ladnie wygladaja i bardzo szybko sie
gotuja. Zaakceptuj zmiany w sposobie odzywiania i traktuj jako swoj nowy
styl zycia, nie jako uciazliwa diete. Pozdrawiam, Ewa

kolejność
placki (pancakes?)
Maliny, poziomki.
zly....