dieta dla szczupłego

1. Data: 2007-08-30 08:16:59

Temat: dieta dla szczupłego
Od: "Agnieszka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nigdzie nie mogę znaleść diety dla mężczyzny który chce przytyć. Mój mąż
mierzy 171 cm a waży tylko 52 kg. Przy normalnym jedzeniu nie może przytyć.
Czy macie może jakieś propozycje?

Z góry dziekuje

Agnieszka

2. Data: 2007-08-30 08:29:16

Temat: Re: dieta dla szczupłego
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Nigdzie nie mogę znaleść diety dla mężczyzny który chce przytyć. Mój mąż
> mierzy 171 cm a waży tylko 52 kg. Przy normalnym jedzeniu nie może przytyć.
> Czy macie może jakieś propozycje?

Jest zdrowy? Nie ma problemów z trzustką etc?

j.

3. Data: 2007-08-30 08:58:33

Od: "Agnieszka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma żadnych problemów tylko szybką przemianę materii.

4. Data: 2007-08-30 09:03:55

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Nigdzie nie mogę znaleść diety dla mężczyzny który chce przytyć. Mój mąż
> mierzy 171 cm a waży tylko 52 kg. Przy normalnym jedzeniu nie może
> przytyć. Czy macie może jakieś propozycje?

Powrót do optymalnej wagi ciała uzyskuje się na żywieniu optymalnym
dr. Kwaśniewskiego. Ale żeby ją zastosować należy oczywiście dobrze poznać
jej zasady http://dr-kwasniewski.pl/index.php

Krystyna
--
Żeby widzieć jasno, wystarczy zmienić perspektywę.

5. Data: 2007-08-30 15:39:44

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> Powrót do optymalnej wagi ciała uzyskuje się na żywieniu optymalnym
> dr. Kwasniewskiego. Ale żeby ją zastosować należy oczywiście dobrze poznać
> jej zasady

Tylko nie napisz na tamtejszym forum czegos nie tak o tej, jak twierdzi
jej tworca, diecie rabinow Izraela, bo Cie od razu zabanuja i kto wie
co jeszcze...

6. Data: 2007-08-30 19:24:51

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
fb6oc0$hg3$...@i...gazeta.pl...
> Tylko nie napisz na tamtejszym forum czegos nie tak o tej, jak twierdzi
> jej tworca, diecie rabinow Izraela, bo Cie od razu zabanuja i kto wie
> co jeszcze...

Arus biedne dziecko, napisz cos o swojej diecie, bo twoj jad zezre Ci
resztki twojego mozgu :)

Jurek

7. Data: 2007-08-30 20:02:32

Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq <g...@g...pl> napisał(a):

> Arus biedne dziecko, napisz cos o swojej diecie, bo twoj jad zezre Ci
> resztki twojego mozgu :)

Aha, ten Jurek tez jest na diecie "optymalnej", tylko ze ma w
d**** Święte Wytyczne i nie dopisuje sobie do nicka *Opty*

8. Data: 2007-08-31 05:58:27

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
fb77oo$nvm$...@i...gazeta.pl...
> Aha, ten Jurek tez jest na diecie "optymalnej", tylko ze ma w
> d**** Święte Wytyczne i nie dopisuje sobie do nicka *Opty*

no! nareszcie "ludzkie" slowo :))))
ulzyj sobie dzieciuchu i jeszcze napisz cos o ilosci dymu jaka wydobywa Ci
sie z nosa. Bo ten jad zzerajacy Ci mozg moze powodowac powstanie sporej
ilosci dymu!

Jurek

9. Data: 2007-08-31 07:50:55

Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq pisze:
> [...]
> sie z nosa. Bo ten jad zzerajacy Ci mozg moze powodowac powstanie sporej

powtarzasz sie
PLONK

10. Data: 2007-08-31 07:53:10

Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> [...]
> mierzy 171 cm a waży tylko 52 kg. Przy normalnym jedzeniu nie może przytyć.

nie polecam diety optymalnej kwasniewskiego jak kilku tutaj namietnych
namawiaczy/jego bezmyslnych zolnierzy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dieta_optymalna

słodzik
Re: Warto wyprobowac na sobie cudowne odchudzajace zdolnosci Koreanskiej
strach pytać
obliczanie gramatury posiłków
a może moderowana pl.misc.dieta?