Re: Warto wyprobowac na sobie cudowne odchudzajace zdolnosci Koreanskiej

1. Data: 2007-08-28 14:55:33

Temat: Re: Warto wyprobowac na sobie cudowne odchudzajace zdolnosci Koreanskiej
Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com napisał(a):

[...]

Oho, mam drugiego Kwasniewskiego. Jeszcze tylko czekac na
jego wyznawcow. Bedziemy mieli na grupie Krystyne*Ufo*,
Panie daruj nam grzechy...

2. Data: 2007-08-28 16:39:48

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Oho, mam drugiego Kwasniewskiego. Jeszcze tylko czekac na
> jego wyznawcow. Bedziemy mieli na grupie Krystyne*Ufo*,

eee to poprostu jakiś imbecyl.

pzdr,
dkzzz.

3. Data: 2007-08-28 17:36:19

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
fb1d15$7fj$...@i...gazeta.pl...
> jego wyznawcow. Bedziemy mieli na grupie Krystyne*Ufo*,
> Panie daruj nam grzechy...

Arusiu ty biedaku niedoceniony, twoja paranoja nadaje sie juz do kosultacji,
tylko unikaj specjalistow ktorzy zajmuja sia Anna/Hanna itd. slabi sa ;)

Jurek

strach pytać
obliczanie gramatury posiłków
a może moderowana pl.misc.dieta?