słodzik

1. Data: 2007-08-30 07:25:18

Temat: słodzik
Od: "miffy" <m...@m...mi> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Uzywam słodzików na bazie aspartanu i nie rozglądałam sie za jakims
substytutem. Takowe mi smakują. Ostatnio zauważyłam na półce jakis inny
słodzik, pakowany po jakieś 1000 tabletek, w tubowych pojemnikach, bez
aspartanu w składzie a cena dużo niższa. Wiecie cos na jego temet? Czy w
smaku różni się od tego z aspartanem? Dlaczego jest dużo tańszy? Czy może
jest niezdrowy? :)

2. Data: 2007-08-30 14:58:36

Temat: Re: słodzik
Od: Kalif <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-08-2007 o 09:25:18 miffy <m...@m...mi> napisał(a):

> Witam
> Uzywam s?odzików na bazie aspartanu i nie rozgl?da?am sie za jakims
> substytutem. Takowe mi smakuj?. Ostatnio zauwa?y?am na pó?ce jakis inny
> s?odzik, pakowany po jakie? 1000 tabletek, w tubowych pojemnikach, bez
> aspartanu w sk?adzie a cena du?o ni?sza. Wiecie cos na jego temet? Czy w
> smaku ró?ni si? od tego z aspartanem? Dlaczego jest du?o ta?szy? Czy mo?e
> jest niezdrowy? :)

Witam
Ja sobie stosuję taki słodzik ale w płynie pochodzenia roślinnego i jest
bardzo dobry i wydajny nazwa:stevia fluid kupiłem na www.amadeo24.pl

Re: Warto wyprobowac na sobie cudowne odchudzajace zdolnosci Koreanskiej
strach pytać
obliczanie gramatury posiłków
a może moderowana pl.misc.dieta?
ECA