dieta dla szczupłego

21. Data: 2007-09-01 17:06:40

Temat: Re: dieta dla szczupłego
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fbbst6$3jc$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Kuc Adam" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> normalnie ta grupa coś umiera, może założyć nową i przenosić podobne
> wątki hehehe
>
> coś w temacie grupy.. nie orientuje się nikt na jakiej diecie jest
> ziobro, kaczyński i ich grupa, bo nie chciałbym nigdy popełnić błędu i
> przez niewiedzę nie stosować czegoś tak szkodliwego!???

A jaką serwuje im poselska stołówka?
Oczywiście - Praworządną Jedynie Słuszną... ;P

P.S. Już teraz rozumiem dlaczego każdy parlamentarzysta po pewnym czasie
urzędowania zatraca zdolność logicznego rozumowania... ;)

Krystyna
--
Większość ludzi używa głowy nie do myślenia,
lecz do potakiwania. Evelyn Waugh

22. Data: 2007-09-01 20:10:34

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> normalnie ta grupa coś umiera, może założyć nową i przenosić podobne wątki

Terz ómże ;P

--
" Pewnie nie mozesz tego pojac, ale zwrocilbym publicznie uwage kazdemu, rowniez
wegetarianinowi, gdyby w tak razacy sposob zlamal zasady pisania na

23. Data: 2007-09-01 20:13:20

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Sadzac po ksenofobii i antysemityzmie - na "optymalnej". W koncu
> nasz znajomy Ali*Opty* ( http://tiny.pl/5kcb ) bardzo ich przypomina.

Are twoje wypowiedzi są jak lokata ;P

P.S.
nadal wykładasz chemie ??

--
"Poszlo do abuse, pszenno-buraczany idioto." Marcin 'Cooler' Kuliński

24. Data: 2007-09-01 20:26:34

Od: "are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> Co Ty pąwiesz? ;P ;]

Prosze jak to Krysia obstawila wszystkie posty, zeby nie
odpowiedziec na moj --- ktory trafil w sedno. Tylko kogo ona
chce tak oszukac: innych czy siebie? Przy jej inteligencji
(rowniez i) emocjonalnej wszystko jest mozliwe :-(

..a pisze ten post, zeby sie nie rozgadala wspolnie z
I Zakompleksem RP, Slawkiem*Opty*

25. Data: 2007-09-01 20:28:29

Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał(a):

> Are twoje wypowiedzi s=B1 jak lokata ;P

A co, ty tez wlaczysz ze spiskiem zydowsko-masonskim
jak inni *Opty*, w tym Ali? Albo sluchasz RM i ogladasz
TV Trwam?

> P.S.
> nadal wyk=B3adasz chemie ??

To ja wykladalem chemie?

26. Data: 2007-09-01 21:11:11

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, ty tez wlaczysz ze spiskiem zydowsko-masonskim
> jak inni *Opty*, w tym Ali? Albo sluchasz RM i ogladasz
> TV Trwam?

przeceniłem ;( są jak książeczka oszczędnościowa PKO

> To ja wykladalem chemie?

a nie wykładasz ??

--
"Poszlo do abuse, pszenno-buraczany idioto." Marcin 'Cooler' Kuliński

27. Data: 2007-09-01 21:26:58

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..a pisze ten post, zeby sie nie rozgadala wspolnie z
> I Zakompleksem RP, Slawkiem*Opty*

Are twoje prowokacje są coraz bardziej prostackie ;) jak świnka skarbonka ;P

no weź się popraw ;0

--
"Ja przeszedlem te kuracje kilka lat temu. Jak pilem 25 cytryn
to czul;erm sie niewiarygodnie swierzo, rzeźko i lekko. Wyglad

28. Data: 2007-09-01 21:41:40

Temat: Re: dieta na wesoło ;)
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Prosze jak to Krysia obstawila wszystkie posty, zeby nie
> odpowiedziec na moj --- ktory trafil w sedno.

A co mam Ci Arusiu, powiedzieć? Tak Cię lubiem, że nie potrafiem
siem na Ciebie zdenerwować... ;P

Tylko kogo ona
> chce tak oszukac: innych czy siebie? Przy jej inteligencji
> (rowniez i) emocjonalnej wszystko jest mozliwe :-(

Ou... 8) Dzięki za komplement... 8)

> ..a pisze ten post, zeby sie nie rozgadala wspolnie z
> I Zakompleksem RP, Slawkiem*Opty*

No jakoś czeba reanimować te grupe... skoro to pszes
nas padła.. ;P
Jusz dopsz... nie będem siem do niego odzywała, tylko bądź
grzeczny, OK? :)

Krystyna
--
Autentyk z wywiadu z dziećmi w przedszkolu:
- Co chciałybyście zmienić w przedszkolu? - pyta reporterka.

29. Data: 2007-09-02 19:34:00

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"el-ec-tr" <e...@n...com> a écrit dans le message de news:
fb8hir$se0$...@n...news.tpi.pl...
> powtarzasz sie
> PLONK

naprawde!? to straszne!

Jurek

a tak na marginesie to wiesz co mozesz sobie z tym plonkiem zrobic?

30. Data: 2007-09-02 19:36:37

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
fbbqrc$pqm$...@i...gazeta.pl...
> I nam sie Krysia zdenerwowala, wiec trafilem w sedno.

jak zwykle Arus biedne dziecko nic nie rozumie! ale u misjonarzy jadem
zaslepionych to norma :)))

Jurek

słodzik
Re: Warto wyprobowac na sobie cudowne odchudzajace zdolnosci Koreanskiej
strach pytać
obliczanie gramatury posiłków
a może moderowana pl.misc.dieta?