dieta dla szczupłego

31. Data: 2007-09-02 19:38:31

Temat: Re: dieta dla szczupłego
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"el-ec-tr" <e...@n...com> a écrit dans le message de news:
fb8hn2$se0$...@n...news.tpi.pl...
> nie polecam diety optymalnej kwasniewskiego jak kilku tutaj namietnych
> namawiaczy/jego bezmyslnych zolnierzy.

myslacy(inaczej) zolnierzu (ciekawe skad u ciebie takie skojarzenia?) , co
nie rozumiesz to juz powiedziales , ale moze cos zaproponuj to bedzie mozna
sie posmiac !

Jurek

32. Data: 2007-09-02 19:42:17

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
fbcl4k$5g9$...@i...gazeta.pl...

"Ja przeszedlem te kuracje kilka lat temu. Jak pilem 25 cytryn
to czul;erm sie niewiarygodnie swierzo, rzeźko i lekko. Wyglad
(twarz i w ogole) mialem taka jak zaden aktor filmowy, tego sie nie
da opisac. Minusy: rozpuszczalo zęby. Pod koniec kuracji prawie nie moglem
gryzc. Po jakims czasie zeby sie odbudowaly." are

to nasz Arus biedne dziecko cos takiego "splodzilo"!!!!? to jest rewelecja,
a nawet powiem rewolucja. Ale to wyjasnia te ilosci jadu pozerajace jego
szare komorki ;)

Jurek

33. Data: 2007-09-03 06:18:04

Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

are pisze:
> Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):
>
> [...]
>
> I jeszcze te jej cytaty: zawsze zadaje na czyjas glupote, zwykle
> "wyksztalciuchow". Mysle ze kazdy rozumie, co nią powoduje...

no,podoba mi się, że zawsze przed jakimś artykułem podkreśla że to jest
prof dr hab i kto tam jeszcze. no cóż. maciej i roman giertych też są
wykształceni, co wcale nie świadczy o tym, że nie są idiotami...

34. Data: 2007-09-03 06:37:01

Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Are twoje prowokacje są coraz bardziej prostackie ;) jak świnka skarbonka ;P
>
> no weź się popraw ;0

cóż za super inteligentna i przewrotna riposta. oj,obawiam się, że wy
OPTYMALNI chcąc nie chcąc właśnie udowadniacie swoimi osobami
prawdziwość badań nad waszymi kwaśnymi dietami, które mówią, że spada
ogólnie mówiąc poziom umysłowy...

35. Data: 2007-09-03 07:48:09

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "el-ec-tr" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
> OPTYMALNI chcąc nie chcąc właśnie udowadniacie swoimi osobami
> prawdziwość badań nad waszymi kwaśnymi dietami, które mówią, że spada

Ogólnie mówiąc zacznij analizować swoje posty ;) nie jajmie to zbyd wiele
czasu ;P

P.S.
to nie moja wina że czego nie rozumiesz.

--
"Wiesz, mam wrazenie, jakbym rozmawial z idiota, ktory nie potrafi objac
kontekstu wypowiedzi, wyrywa z niej fragmenty zdan i probuje cos zlosliwego

36. Data: 2007-09-03 18:54:03

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"el-ec-tr" <e...@n...com> a écrit dans le message de news:
fbgace$nm9$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> badań nad waszymi kwaśnymi dietami, które mówią, że spada ogólnie mówiąc

twoj tekst jest "super inteligetny i przewrotny(jak lokata)". Moze napisz
cos o swojej diecie , to bedzie wiadomo jaka inna(niz optymalna) dieta tak
oslabia prace mozgu :)

Jurek

37. Data: 2007-09-04 11:20:06

Temat: Re: OK, "optymalni", dziękujemy już...
Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

W tym watku "optymalni" pokazali juz kim sa, jak sie z
nimi dyskutuje, jakie maja argumenty za swoja dieta i
co sie dzieje z czlowiekime po przejsciu na te diete.
Mysle, ze wystarczy juz postowania. Bedzie do czego podawac
link w przyszlosci, kiedy ktos bedzie pytal o te diete, wiec
dziekuje Wam za postowanie.

38. Data: 2007-09-05 06:06:13

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
fbjf16$fj2$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> Mysle, ze wystarczy juz postowania. Bedzie do czego podawac
> link w przyszlosci, kiedy ktos bedzie pytal o te diete, wiec

"wybitny" znawca(od bluzgow i jadu) "dal glos" :)))))))))

Jurek

39. Data: 2007-10-10 12:31:01

Od: "Agnieszka Wiechetek" <a...@1...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej twój mąż powinien zacząć chodzic na siłownie żeby przybyć na masie
i zaczą przyjmować odżtwki
Użytkownik "Agnieszka" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Nigdzie nie mogę znaleść diety dla mężczyzny który chce przytyć. Mój mąż
> mierzy 171 cm a waży tylko 52 kg. Przy normalnym jedzeniu nie może
> przytyć. Czy macie może jakieś propozycje?
>
> Z góry dziekuje
>
> Agnieszka

słodzik
Re: Warto wyprobowac na sobie cudowne odchudzajace zdolnosci Koreanskiej
strach pytać
obliczanie gramatury posiłków
a może moderowana pl.misc.dieta?