dieta dzieci autystycznych

1. Data: 2006-02-27 21:34:24

Temat: dieta dzieci autystycznych
Od: "magda" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie:)
Mam do Was ogromna prosbe...Chcialabym pomoc troche mojej kolezance i
przygotować jej troche jedzonka dla jej autystycznego dziecka. Chce, zeby to
byla niespodzianka. Wiem od niej ( z luźnych rozmow), ze dieta ta wyklucza
sporo produktow. Moze orientujecie się, czego nie wolno tym dzieciom jesc?
Chcialabym upiec jej chleb, zrobic makaron. Wydaje na to koszmarnie duzo
pieniedzy. Wszystkie te specyfiki są bardzo drogie. A może znacie sklep w
necie lub w-wie, gdzie mozna te produkty kupic gotowe? Np mleko ryzowe ,
ktore ona kupuje po 9zl/l:(. Albo makaron bez jajek z jakiejs specjalnej
mąki (własnie..jakiej?).
Moze macie w swoim otoczeniu dziecko wymagające takiego zywienia. Proszę o
pomoc. Ja zrobie reszte. Swoja droga zaczynam szukac w necie rownolegle.
Rozmowa z nią na ten temat, jest na razie trudna...rodzice niedawno sie
dowiedzieli o chorobie i temat nie jest łatwy..

dziekuje za pomoc
pozdr
magda

2. Data: 2006-02-27 23:17:41

Temat: Re: dieta dzieci autystycznych
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 27 février 2006 ŕ 22:34:24, dans <1...@n...onet.pl>
vous écriviez :

> [...]
> sporo produktow. Moze orientujecie się, czego nie wolno tym dzieciom jesc?

Autisme nie jest choroba zwiazana z zywieniem, moze od tego zaczniesz.

--
Niesz

3. Data: 2006-02-28 06:04:01

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda napisał:
> [...]
> Chcialabym upiec jej chleb, zrobic makaron. Wydaje na to koszmarnie duzo
> pieniedzy. Wszystkie te specyfiki są bardzo drogie.

Trollujesz, czy nie masz pojęcia o autyzmie?
--
pa, Basiabjk

4. Data: 2006-02-28 08:02:03

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Rozmowa z nią na ten temat, jest na razie trudna...rodzice niedawno sie
> dowiedzieli o chorobie i temat nie jest łatwy..

To co opisujesz wygląda bardziej jak brak tolerancji glutenu (celiakia) a
nie autyzm

Anet

5. Data: 2006-02-28 10:26:10

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Autisme

polska mowa, trudna mowa...
Pzdr. Agata

6. Data: 2006-02-28 11:27:11

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam do Was ogromna prosbe...Chcialabym pomoc troche mojej kolezance i
> przygotować jej troche jedzonka dla jej autystycznego dziecka.

:-O
Może najpierw dowiedz się, co dziecku faktycznie dolega, a dopiero potem
podawaj cokolwiek do jedzenia.

D.

7. Data: 2006-02-28 11:45:42

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:du0p4r$evi$1@inews.gazeta.pl, BasiaBjk wrote:
> Trollujesz, czy nie masz pojęcia o autyzmie?

Autyzm można leczyć dietą. A może precyzyjniej należałoby powiedzieć:
istnieją teorie zalecające stosowanie przy autyzmie określonych diet.
Należą do nich między innymi diety bezglutenowa i bezkazeinowa.

Jednak tylko mama konkretnego dziecka może odpowiedzieć na pytanie, jaką
dietę stosuje.

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

8. Data: 2006-02-28 12:09:43

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co opisujesz wygląda bardziej jak brak tolerancji glutenu (celiakia) a
> nie autyzm
>
> Anet
Z ciekawości trochę poszperałam i znalazłam, że leczenie autyzmu można
wspomóc dietą bezglutenową i / lub bezmleczną. Znalazłam min coś takiego.
http://www.dzieci.bci.pl/strony/autyzm/dieta.html
Może tam coś znajdziesz.

Anet

9. Data: 2006-02-28 12:13:15

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> Autyzm można leczyć dietą. A może precyzyjniej należałoby powiedzieć:
> istnieją teorie zalecające stosowanie przy autyzmie określonych diet.
> Należą do nich między innymi diety bezglutenowa i bezkazeinowa.

Są też i jeszcze inne dietopodobne sposoby:
http://www.dzieci.bci.pl/strony/autyzm/dieta.html

> Jednak tylko mama konkretnego dziecka może odpowiedzieć na pytanie, jaką
> dietę stosuje.

Najlepiej jak by opisała dietę swoją i ojca dziecka do czasu poczęcia.
To znaczy co jedli, co lubili a czego nie znosili.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-02-28 14:08:49

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> polska mowa, trudna mowa...

wiesz, jak się mieszka za granicą, to czasem słów brakuje, wiem z autopsji.

Waldek

Lane kluski
Re: smierdzacy ser - nie moge, fuj:(
smierdzacy ser - nie moge, fuj:(