dieta kopenhaska?

21. Data: 2005-02-25 06:51:13

Temat: Re: dieta kopenhaska?
Od: "WaldemarW" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:386pouF4lbt8sU1@individual.net...

> Ja mam zapewne jakies inne archiwum, bo w moim jest sporo o dietach
> glodowkowych, o tym, ze utrata wagi na kopenhaskiej to glownie woda
> i tresc jelitowa.

Nie wiedziałem ze tluszcz ktory zniknal to moje jelita z trescia razem
wziete:)

pozdr

22. Data: 2005-02-25 06:54:40

Od: "WaldemarW" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> to pytaj sie konkretnie ,a nie o cała dietetyke
nie zdaje pytan w tym watku .

> te teorie o jojo to miedzy bajki sobie wrzuc.
>
> jesteś człowiekiem wielkiej wiary,a ta czyni cuda
>
> poczytaj
>
> kopenhaska pasuje jak ulał

do czego pasuje? Odpowiadaj konkretnie. Bo narazie z tego co widze to dalej
kłapiesz uszami i bijesz piane.

Nie wiara. Poczytaj w archiwum

23. Data: 2005-02-25 07:52:26

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WaldemarW" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie zdaje pytan w tym watku .

> do czego pasuje? Odpowiadaj konkretnie. Bo narazie z tego co widze to

do efektu jojo

> Nie wiara. Poczytaj w archiwum

ROTFL

24. Data: 2005-02-25 08:13:45

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WaldemarW wrote:

> Nie wiedziałem ze tluszcz ktory zniknal to moje jelita z trescia razem
> wziete:)

Rany, no to juz wiesz, ze to glownie _nie_ tluszcz.

Mnie naprawde nie zalezy na tym, zebys uwierzyl tu komukolwiek,
ani tym bardziej na tym, zeby Cie to jojo dopadlo. Po prostu gdyby
to bylo takie piekne, jak twierdzisz, to w ogole nie byloby na
swiecie osob z nadwaga, bo co to za problem, przez 13 dni pojesc
szpinak i mieso bez soli zapijajac to kawa :>

Co jakis czas pojawia tu sie jakis entuzjasta kopenhaskiej albo
innego cambridge i chwali sie, jak to schudl, je normalnie i "juz
10 dni utrzymuje wage". Zwykle slyszy wtedy "wroc za rok to pogadamy".
Nie zagladam tu b. systematycznie, wiec moze cos przeoczylam, ale wydaje
mi sie, ze jeszcze zaden nie wrocil, ciekawe czemu doprawdy.
No, moze bedziesz pierwszy ;>

BA

PS. I tnijze cytaty.

25. Data: 2005-02-25 14:58:41

Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Anna napisał:

> [...]
> Nie zagladam tu b. systematycznie, wiec moze cos przeoczylam, ale wydaje
> mi sie, ze jeszcze zaden nie wrocil, ciekawe czemu doprawdy.

Bardzo dziękuję za te wasze spory ale co z moja dietą. Chcę schudnąć
5kg, co mam w takim razie zrobić, co jeść, unikać węglowodanów? Czekam
na propozycje.

26. Data: 2005-02-25 15:08:09

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo dziękuję za te wasze spory ale co z moja dietą. Chcę schudnąć
> 5kg, co mam w takim razie zrobić, co jeść, unikać węglowodanów? Czekam
> na propozycje.

MM

27. Data: 2005-02-25 17:08:04

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> MM

Wlasnie :)

BA

28. Data: 2005-02-25 17:58:47

Od: "WaldemarW" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rany, no to juz wiesz, ze to glownie _nie_ tluszcz.

ROTFL. W dziwnym miejscu mam jelita. Ale to juz nie twoj problem.

> PS. I tnijze cytaty.

ja tne. przeanalizuj dokladnie watki kto nie tnie.

29. Data: 2005-02-25 17:59:36

Od: "WaldemarW" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bardzo dziękuję za te wasze spory ale co z moja dietą. Chcę schudnąć 5kg,
> co mam w takim razie zrobić, co jeść, unikać węglowodanów? Czekam na

kopenhaska.

pozdr

30. Data: 2005-02-25 18:55:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> kopenhaska.

skoro polecasz ta diete to z calą pewnoscia wiesz skad pochodzi nazwa dieta
kopenhaska.jeśli wiesz to napisz posmiejemy sie z ciebie jeszcze.

PS dawno nie było tak smiesznego dietetyka na grupie i tak przekonanego co
do swojej madrosci

biała sól - czym zastąpić ?
Jaka diete mozecie polecic ?
Zjedzenie drozdzy