Re: dieta na nadcisnienie

Data: 2000-08-26 14:49:13
Temat: Re: dieta na nadcisnienie
Od: "Jacek" <o...@p...com>

<c...@p...wp.pl> wrote in message news:8o6apb$3ra$1@nnrp1.deja.com...

> Bylem na diecie wysokotluszczowej i wypijalem co najmniej jedna butekle
> smietany i moja dzienna porcja kalorii wynosila prawie 4000. Ale bylo to
> wtedy kiedy wyczynowo plywalem :). Acha, i nie mialo to zadnego wplywu,
> moje cisnienie i tak bylo wysokie.
NIe byles na diecie DO, moze i ona byla wysoko tluszczowa, ale jesli
zuzywales 4000 kcal to te 1500 ze smietany to niewiele.

Jesli dzis nie uprawiasz specjalnie duzo cwiczen fizycznych, masz
zapotrzebowanie na energie ok 2200 kcal to owe 1500 kcal ze smietany bedzie
czyms innym niz bylo wtedy.
chyba to jest oczywiste.
Dlatego jestem prawie pewny ze dzis uzyskujac ponad 75% energii z tluszczu
uzyskasz obnizenie cisnienia.
Nie jestem w stanie zagwarantowac ze w czasie tygodnia, ale w ciagu miesiaca
to juz na pewno.

> Masz jakies blizsze dane co do tych badan, byly publikowane?
> Jesli nie byly to nie istnieja.

Niestety nie mam dostepu do biblioteki WAM ani do archiwum badan tej
uczelni.
Tam wlasnie powinienes szukac tych wynikow. Nazwiska profesorow Rafalskiego
Hasika i Tatonia moze jakos cie naprowadza.
wszystko sie dzialo w latach Gierka i Jaroszewicza.