dieta niełączenia (białek i węglowodanów)

1. Data: 2002-01-17 10:35:18

Temat: dieta niełączenia (białek i węglowodanów)
Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miesiąc temu zainteresowałam się dietą niełączenia produktów węglowodanowych i
produktów białkowych w jednym posiłku.
Poczatkowo było to na zasadzie "jeszcze jedno dziwactwo które koniecznie muszę
wyprobować chociaż i tak nic z tego nie wyniknie....." Ku mojemu zaskoczeniu
mojemu organizmowi sie spodobało, juz po kilku "po nowemu" skomponowanych
posiłkach pozbyłam sie różnych niemiłych stanów, które jak sądziłam po prostu
muszą towarzyszyć trawieniu
Poniewaz cała moja wiedza o niełączeniu pochodzi z jednego artykułu w gazecie
stąd moja prośba - moze są jakieś miejsca w necie które wartałoby odwiedzić
żeby liznąć trochę teorii na interesujący mnie temat? Może moglibyscie polecic
jakieś książki?
Mam też pytanie dotyczące warzyw: ziemniaki, chociaż to warzywo zaliczamy do
produktów węglowodanowych to jasne. A co z np zielonym groszkiem
(niekonserwowym) czy kukurydzą (niekonserwową tylko z mrozonki) Czy mogę
traktować je jak warzywa i łączyć z mięsem?
Będę wdzięczna za wszelkie rady
Pozdrawiam
H.R.L.

2. Data: 2002-01-17 11:51:58

Temat: Re: dieta niełączenia (białek i węglowodanów)
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

mogę
> traktować je jak warzywa i łączyć z mięsem?

Nie. Wszystkie warzywa z wyjątkiem strączkowych.
Pzdrw
Piotr

3. Data: 2002-01-17 12:23:33

Od: "lilli" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (niekonserwowym) czy kukurydzą (niekonserwową tylko z mrozonki) Czy mogę
> traktować je jak warzywa i łączyć z mięsem?

Mozesz napisac cos o diecie nielaczenia.
Jakies podstawowe zasady itp

4. Data: 2002-01-17 16:03:46

Od: "iwona" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wegetarian.com.pl/prywatne/majab.htm

5. Data: 2002-01-19 12:24:09

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobna do tego jest tzw "Dieta Diamondów" zapoczatkowana w Polsce przez
Maje Błaszczyszyn (albo Błaszczyn - nie pamietam)
na internecie na pewno znajdziesz:)
jezeli nie - sluze rada i moge przepisac te zasady...
a ksiązki to "Dieta życia" Mai Błaszczyszyn i inne jej autorstwa. dieta - ok
fajnie sie czlowiek czuje po niej:)
ale to nie powinno byc jednorazowe, to tryb zycia...
Magda

6. Data: 2002-01-20 09:29:56

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Magda
>
> Mysle, że nie będzie jednorazowe bo naprawdę świetnie się z taką dietą czuję.
Rozpooczełam ją raczej z chęci zmiany sposobu odżywiania niż jako dietę
odchudzającą ale ku mojemu zaskoczeniu widzę, że jedząc pokarmy "niełączone"
jem dużo mniej, bez specjalnego wysiłku i zmuszania się do niejedzenia. I
bardzo dobrze bo mam ok. 8 kg dobrze utrwalonej nadwagi do której już pomału
zaczynałam się przyzwyczajać :-((( a teraz jest szansa, że jednak się tego
balastu pozbędę.
Książki Mai Błaszczyszyn widywałam w księgarniach i teraz napewno którąś sobie
kupię
Dzieki za rady, pozdrawiam
H.R.L.

7. Data: 2002-01-22 22:10:59

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie dla mnie bo ja tak lubie buleczke z serkiem...

no a tym sposobem jestem na proszkach i cambridge...
ale juz pojutrze mieszana mniam!:)

8. Data: 2002-01-23 09:37:39

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie dla mnie bo ja tak lubie buleczke z serkiem...
>
> no a tym sposobem jestem na proszkach i cambridge...
> ale juz pojutrze mieszana mniam!:)
>

> Z tą bułeczką to mnie trafiłaś.... Chrupiąca kajzerka, swieży twarożek ze
szczypiorkiem... Z ziemniaków z mięchem zrezygnowałam z ulgą, z chleba z
wędliną też ale ta bułeczka długo jeszcze będzie mnie prześladować.
Ale nie rezygnuję, zwłaszcza, że są efekty. W zeszłym tygodniu straciłam trochę
ponad kilogram i to bez umartwiania się. Po prostu jem dużo mniej niż zwykle
chyba dlatego, że te nowe zestawienia są mniej kuszące - patrz: bułeczka z
twarożkiem a raczej jej brak. No i bardzo się poprawiła przemiana materii
Powodzenia z Cambridge
H.RL

9. Data: 2002-01-26 20:27:20

Od: "Izabela Pietrzak" <i...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej - muszę przyznać, że to co napisałaś bardzo mnie ucieszyło. Ja
próbowałam przejść na ten sposób odżywiania trzy lata temu. Dostałam
książkę Mai od mojej bratowej, która miała (dosłownie) bzika na punkcie
swojego wyglądu, tak mieszała różne diety, że teraz ma problemy ze zdrowiem
a lekarz powiedział, jej że musi się poprawnie odżywiać przez dwa lata jeśli
chce mieć dziecko - niech to będzie ku przestrodze dla innych. No ale
wracają do sprawy. Uwielbiam jeść jak każdy a słodycze wciągam z odległości,
ale zawsze kiedy zaczynałam zmieniać mój jadłospis to automatycznie miałam
przed oczami te świetnie przyżądzone dania, które niestety muszę sobie
odmówić. I na tym się kończyło, parę dni ostrego rygoru a potem niestety
efekt ''jo-jo'' a jeszcze dochodziły sesje i nie potrafiłam się opanowć.
Dziś powróciłam do tego sposobu, czuję się świetnie a to dla tego, że moje
nastawienie się zmieniło - poprostu zmiana stylu odżywiania i to już na
zawsze, co nie oznacza, że gdy mam ochotę na batonik to poprostu go zjadam,
ale na tym się kończy.
P.S Naprawdę bardzo polecam tę książkę są tam świetne przepisy a i dla
łasuchów też się coś znajdzie. Iza

dieta Montignaca
dowcip dietetyczny (kuchenny)
sesja