dieta, odzywianie sie po ciazy

11. Data: 2006-03-06 00:35:17

Temat: Re: dieta, odzywianie sie po ciazy
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MatiBaliNati napisał:

> Nawet nie wiesz jak cenna jest Twoja odpowiedz :) Ogromnie dziekuje i jak
> jeszcze bylbys tak mily i odpowiedzial na pytania z tego posta, to bylabym
> jeszcze szczesliwsza ;)

Jak chcesz, odezwij sie do mnie na gg. A jesli nie masz, to moge cos
skrobnac tu...

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

12. Data: 2006-03-06 07:36:44

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Filip* pisze:

> Slaba silna ;)
Też mi się to spodobało.

> Blad 1.
> Blad 2.
Ja tu dostrzegam kumulację błędów - nie jjesz już po 18, więc chwyta
Cię czasem głód. Sięgasz wtedy po - jak Ci się wydaje - dietetyczne
marchewki i jabłko. A to oznacza, że zjadasz węglowodany, które
nie masz kiedy spalić, gdyż idziesz spać. Jeśli do tego czasem dodasz
coś słodkiego przed spaniem...

> Tluszcz nasycony.
Bo jest karcerogenne?

> Tylko co to da, jesli tluszczu nie spalasz?
> TO tylko jak to nazwalas "srodek wspomagajacy". Nie mysl, ze jak zjesz
> cos takiego, to tluszcz zacznie sie sam redukowac.
Jako środek pobudzający - wypij kawę i zacznij sprzątać mieszkanie.
W dużym tempie, bez przystanków. Traktuj to jako areobik, skoro na
zajęcia z areobiku nie masz czasu chodzić, ze względu na dziecko.
Nie kupuj L-karnityny i chromu.

Coś w stylu MM. Rano węglowodany/białko, wieczorem białko/tłuszcze.
Od jabłka i marchewki zaczynaj dzień, a nie kończ.

> Dieta indywidualna dla Ciebie bylaby najlepsza.
> Aeroby.
Sprzątanie. ;-)

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

13. Data: 2006-03-06 09:34:15

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Mi tez sie podoba ta dieta, ale ja nie mam czasu, zeby gotowac rzeczy typu
> cukinia zapiekana z jajami (ze strony, ktora podalas).

Mnie przygotowanie posiłku zajmuje zwykle kwadrans :)

Mam malutkie dziecko i gotowanie codziennie
> innej rzeczy odpada.

Ale co to ma do MM? ;)
Jak tam chcesz, znam soro młodych mam, które bardzo sobie chwalą i
skutecznie chudną.
Pozdrawiam, Agata

14. Data: 2006-03-06 15:42:12

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie przygotowanie posiłku zajmuje zwykle kwadrans :)
>
> Mam malutkie dziecko i gotowanie codziennie

Cukinie zapiekana z jajami kwadrans robisz? :) Tez bym tak chciala :)

> Ale co to ma do MM? ;)
> Jak tam chcesz, znam soro młodych mam, które bardzo sobie chwalą i
> skutecznie chudną.

Ale moze to nie sa mamy 2-miesiecznych dzieci :)

Pozdrawim serdecznie,
Mati

15. Data: 2006-03-06 16:32:47

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cukinie zapiekana z jajami kwadrans robisz? :) Tez bym tak chciala :)

Nieeee, nie jadam takich świństw ;)
Mało korzystam z cudzych przepisów ;)

> Ale moze to nie sa mamy 2-miesiecznych dzieci :)

Są mamy różnych maluchów :) Jest nawet specjalny dział dla cieżarówek i
karmiących na forum, tam doradza fajna babka, która sama ma malutkie dziecko
i duże doświadczenie w MMowaniu :)
Pozdrawiam, Agata

16. Data: 2006-03-06 21:51:04

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieeee, nie jadam takich świństw ;)
> Mało korzystam z cudzych przepisów ;)

Bardzo poprawne dzialanie :)
> Są mamy różnych maluchów :) Jest nawet specjalny dział dla cieżarówek i
> karmiących na forum, tam doradza fajna babka, która sama ma malutkie
dziecko
> i duże doświadczenie w MMowaniu :)

Oj, to nie zauwazylam tego. Wejde jeszcze raz na to forum (nawet zem sie
zarejestrowala) i poszukam dobrze :)

Dzieki i pozdrawiam,
Mati

17. Data: 2006-03-07 09:44:12

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, to nie zauwazylam tego. Wejde jeszcze raz na to forum (nawet zem sie
> zarejestrowala) i poszukam dobrze :)

O tutaj ;)
http://forum.montignac.com.pl/viewforum.php?f=87
Pozdrawwiam, Agata

18. Data: 2006-03-07 09:46:25

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby Ci to powiedzieć... te porady człowieka, którego wyciagnełaś mi
właśnie z KFa można sobie schować głęboko w buty ;)
Pozdrawiam, Agata

19. Data: 2006-03-07 09:48:24

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> Bo jest karcerogenne?

Wtrącają za nie do karceru dożywotnio! To bardzo niezdrowe...
Pozdrawiam, Agata

20. Data: 2006-03-08 09:44:14

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby Ci to powiedzieć... te porady człowieka, którego wyciagnełaś mi
> właśnie z KFa można sobie schować głęboko w buty ;)

wal po imieniu, bo nie wiem ktory, filip kk czy murek czy kto? :)

mati

Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan
preparat anry
brzuszki
gazeta: "Codziennie piję oliwę z oliwek i jem ryby"
zobacz przepisy na Pizzę