dla kochajacych kuchnie wloska

1. Data: 2001-07-05 18:09:42

Temat: dla kochajacych kuchnie wloska
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

w wwie na zurawiej otworzyli z a j e b i s t a knajpe wlaska - jedzenie
takie, ze slinie sie na sama mysl. mi bardzo smakowalo. niedlugo otworza tam
tez sklepik wloski. smieszna ta knajpa - chodzi sie z taca (samoobsluga).

--
Rena

Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-07-05 18:21:07

Temat: Re: dla kochajacych kuchnie wloska
Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> [...]
> tez sklepik wloski. smieszna ta knajpa - chodzi sie z taca (samoobsluga).

...tylko szalenie nie po drodze.

Waldek
PS
nie musisz rzucać mięsem. Mięso się je lub nie, ale nim się nie rzuca.

1. Data: 2001-07-05 18:23:52

Od: "Artur" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A który numer, jeśli około 32 to jest ona już od DOBRYCH kilku lat.

Pozdrawiam

Artur

1. Data: 2001-07-05 18:26:03

Od: "Ania Kalińska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <5...@t...de> wrote in message
> ...tylko szalenie nie po drodze.
>
> Waldek
> PS
> nie musisz rzucać mięsem. Mięso się je lub nie, ale nim się nie rzuca.

W takim kontekście wolno i nawet trzeba :) Nawet jak nie po drodze :)

--
Ania Kalińska
a...@g...pl

1. Data: 2001-07-05 18:39:50

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A który numer, jeśli około 32 to jest ona już od DOBRYCH kilku lat.

to nie ta!!!! kurde - jak mi ktos polecil te kanjpe, to tez poszlam nie do
tej co trzeba...

ta wlasciwa jest pomiedzy krucza a pl. 3 krzyzy.

1. Data: 2001-07-05 18:42:48

Od: "Artur" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jednym słowem, po drugiej stronie jest Ministerstwo Skarbu ???.

Artur

1. Data: 2001-07-05 18:43:47

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie musisz rzucać mięsem. Mięso się je lub nie, ale nim się nie rzuca.

zartujesz, prawda? slowo "zajebisty" uwazasz za przeklenstwo??? wow, w takim
razie sorry, ze urazilam twoje oczy.

1. Data: 2001-07-05 18:46:32

Temat: Re: dla kochajacych kuchnie wloska - i dobry nastrój
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> napisał(a):

> zartujesz, prawda? slowo "zajebisty" uwazasz za przeklenstwo??? wow, w
takim
> razie sorry, ze urazilam twoje oczy.
---
Nie sądzę żeby W. żartował.
przepraszam, że się wtrącam,
ale istotnie słowo jest nieprzyjemne (co najmniej)
i IMHO zastrzeżone dla mężczyzn (konwencja
nie wiedzieć czemu pozwala im kląć)
Reno - czy ty wiesz co ono znaczy ?
Chyba nie.
Miło będzie, jeśli słowa takie zostawi się
do używania - jesli już ktoś MUSI - poza
tą przemiłą grupą.

Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-07-05 19:15:45

Temat: OT wyraz (bylo:Odp: dla kochajacych kuchnie wloska)
Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl>

> zartujesz, prawda? slowo "zajebisty" uwazasz za przeklenstwo???

Tu nie ma co uważać, to po prostu _jest_ przekleństwo. Ostatnio
bardzo popularne i nadużywane, ale przekleństwo. Przeanalizuj od
jakiego słowa (czasownika) pochodzi to się sama przekonasz.

Monika

1. Data: 2001-07-05 19:16:51

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zowisia wrote:

> [...]
> Chyba nie.
> Miło będzie, jeśli słowa takie zostawi się
> do używania - jesli już ktoś MUSI - poza

NTG

Polecam pl.soc.savoir-vivre.

Przepisik dla krajów III-ego świata, Korei Północnej i hodowców kaczek. :)))))
Re: Uwaga na Komandora -szafy do zabudowy
Co z udkami?
Uwaga na Komandora -szafy do zabudowy
Zlewy - jakie???