Re: dla milosniczek H&M w wwie

Data: 2003-10-16 19:38:31
Temat: Re: dla milosniczek H&M w wwie
Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk>

"rena" <r...@a...pl> wrote in message
news:bmmfm4$30f6$1@foka.acn.pl...

> ale pytasz o poszczegolne H/M cyz kappahl i cubus_ bo mi sie wzdaje, ze
> wszedzie maja.

Chodzilo mi HM, bo ze kappahl i cubus maja to wiem :)
Mam jeszcze jedno pytanie: Czy w poslkiej sekcji HMu jest tak jak w dunskiej
ze kupujac cos na prezent oni naklejaja taki maly znaczek i osoba obdarowana
moze to wymienic lub dostac pieniadze w ciagu 3 ygodnii?
Z gory dzieki za odpowiedzi...
pozdrawiam
iska