dlaczego?

1. Data: 2002-10-22 11:36:50

Temat: dlaczego?
Od: " noie" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.

Niedawno w czasie rozmowy na temat gotowania,znajomy spytal sie,dlaczego
wlasciwie trzeba zagotowac zupe przed kolejnym jej zjedzeniem? Wedlog niego
wystarczy ja po wyjeciu z lodowki tylko zagrzac. Jak wy robicie? I jesli ja
gotujecie to dlaczego? Czy ktos zna konkretna odpowiedz na to pytanie? Prosze
o odpowiedzi.Pozdrawiam.
noie

1. Data: 2002-10-22 11:46:19

Temat: Re: dlaczego?
Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak na mój gust, to wystarczy zagrzać, bo jak się zagotuje, to woda ucieka i
aupa robi się niezbyt.
--
Smacznego
Artur

http://halszczak.prv.pl

1. Data: 2002-10-22 11:47:18

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " noie" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ja
> gotujecie to dlaczego? Czy ktos zna konkretna odpowiedz na to pytanie?

ja nigdy nie zagotowuje tylko podgrzewam.

Asia

1. Data: 2002-10-22 11:47:51

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niego
> ja
> Prosze
>
> ja nigdy nie zagotowuje tylko podgrzewam.

Ja też generalnie podgrzewa i to tylko tyle na ile mam ochotę a przegotowuje
co jakies
2 dni jak mam wielki gar zupy i wiem ze ma stac dluzej.

Pozdrawiam,
Chmiell

1. Data: 2002-10-22 11:48:10

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " noie"
> [...]
ja
> gotujecie to dlaczego? Czy ktos zna konkretna odpowiedz na to pytanie?

Gotować ponownie? Absolutnie nie..to zniszczy tę resztkę jej wartości
odżywczej jaką jeszcze ma..
Asia - podgrzewająca

1. Data: 2002-10-22 11:58:17

Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-22 12:31:17

Od: Tomek Głowacki <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

noie wrote:
> [...]
> gotujecie to dlaczego? Czy ktos zna konkretna odpowiedz na to pytanie? Prosze

Prosta sprawa - zagotowuje się po to, aby ewentualnie powstrzymać
wszelkie procesy fermentacyjne (wtedy zupa dłużej postoi) oraz po
to, żeby powstrzymać rozwój różnych bakterii/wirusów (salmonella itp.)

Pozdr,
Tomek

1. Data: 2002-10-22 12:40:07

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niego
> wystarczy ja po wyjeciu z lodowki tylko zagrzac. Jak wy robicie?

Wyjmuje gar z lodowy - odlewam tyle co trzeba - stawiam na gaz, albo do
mikroweli - gar chowam do lodowy :-)))
Wyjatek czynie dla: grochowy i fasolowy (sa na mojego smaka lepsiejsze po
dodatkowym krociutkim zagotowaniu).
pozdrawiam! zbisa

1. Data: 2002-10-22 13:51:12

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Głowacki"
> to, żeby powstrzymać rozwój różnych bakterii/wirusów (salmonella itp.)

Naprawdę salmonella może się wziąć ot tak z niczego w zupie
która raz już była gotowana???
Asia, zdziwiona i niedowierzająca

1. Data: 2002-10-22 15:21:56

Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mikroweli - gar chowam do lodowy :-)))
> Wyjatek czynie dla: grochowy i fasolowy (sa na mojego smaka lepsiejsze po

Robię od lat identycznie nigdy nie miałem z tego powodu żadnych przykrości,
......oczywiście żołądkowych :))
andrzej

maklowicz i jego...
RE: Czekolada na goraco