dlaczego kobieta moze latwiej....

1. Data: 2002-06-25 13:47:10

Temat: dlaczego kobieta moze latwiej....
Od: "Mirek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zajsc w ciaze po odstawieniu pigulek???
Na przyklad: brala cztery miesiace i po tym okresie zrobila sobie przerwe,
ponoc w tym miesiacu jest najwieksze prawdopodobienstwo zajscia???

2. Data: 2002-06-25 19:26:57

Temat: Re: dlaczego kobieta moze latwiej....
Od: <a...@m...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponoc w tym miesiacu jest najwieksze prawdopodobienstwo zajscia???
>
> w wielkim skrócie i uproszczeniu(z góry przepraszam profesjonalistów)-jest to
tak zwana reakcja z odbicia: po
odstawieniu pigułek dochodz do hiperowulacji i może się zdażyc, że w jednym
cyku owulacyjnym z obydwu jajników uwolnia się komórki jajowe-czyli będzie
ich dwie-2 razy więcej niż zwykle. Są jeszcze inne przyczyny, ale to juz
jest wnikanie. Apoza tym "robienie sobie przerwy" po czterech miesiącach to
chyba nieporozumienie- pigułki to nie witamina C, którą bierzesz kiedy chcesz
pozdr
Adi

3. Data: 2002-06-28 12:47:02

Od: "Piotr" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam więc pytanie co ile najlepiej robić przerwy jeśli ma się dobre wyniki
badań ??

Farmakopeja Polska
ZIEWANIE
obciążenie stawów podczas biegania