dlaczego ludzie ogladaja horrory

21. Data: 2020-07-19 13:15:33

Temat: Re: dlaczego ludzie ogladaja horrory
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ze sportów ekstremalnych małżeństwa nic nie przebije. Cały wachlarz emocji :)

22. Data: 2020-07-19 13:52:39

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.07.20 um 09:35 schrieb trybun:

> Bo ja wiem... Mamy groźną epidemię a choćby w USA coraz więcej
> demonstracji przeciwko podejmowanym środkom bezpieczeństwa.  Z tymi
> medialnymi zagrożeniami to oczywiście masz rację - straszy się
> "cywilizowany świat" zagrożeniami płynącymi z strony islamistów a
> rzeczywistość wygląda tak że to tylko pokłosie polityki prowadzonej
> przez ten "cywilizowany świat".  jednym słowem - powinniśmy bać się
> polityki naszych władców i ich decyzji a nie hodowców wielbłądów.

Coz, mozna o tym dyskutowac godzinami. U nas tlumaczono wydolnoscia
sluzby zdrowia. Wiadomo, ze ludzie umieraja na grype (w latach 2017/18
bylo podobno ponad 25 tysiecy), nowotwory, zawaly, udary, z powodu
roznych wypadkow, ale przyczyny sa wzglednie znane, srodki dostepne oraz
procedury. Gdy o chorobie nic nie wiesz, a wiesz, ze jest grozna, to
wracaja obrazy z wielkich epidemii (np. "hiszpanki", AIDS, ebola, zika),
ktore zabijaly miliony lub tysiace i zaburzaly zycie gospodarcze.
W pamieci mam ciagle doniesienia z miasta, z ktorego mam wspaniale
wspomnienia. Guayaquil, najwieksze miasto Ekwadoru, tam nie tylko sluzba
zdrowia sobie nie radzila, ale i nie dawano sobie rady z grzebaniem
zmarlych.
Moze troche u nas przesadzano, moze powinni robic lockdowny lokalne, bo
np. u nas (miasto i okreg) mamy dotad jakies 515 przypadkow zarazen (byc
moze wiekszosc juz zdrowych?) i 22 smiertelnych. Stacje w szpitalach
byly puste, wiec przyjeto paru pacjentow z Wloch?

Ale jak spojrze na doniesienia z USA i Brazylii to wlosy sie jeza.
"Chinski wirus", "kungfu wirus", "grypka", "zniknie z upalami" (na
Florydzie i w Kaliforni sa zawsze upaly), "mniej testow" i co? Bolsonaro
jest juz po drugim pozytywnym tescie, a w USA ponad 77 tys. zarazonych
dziennie (dalej Brazylia, Indie, Rosja). Ludzie dostaja sprzeczne
informacje z gory, wiec zachowuja sie glupio.

U nas byl konsekwentny lockdown bez licytacji miedzy politykami i
wirusologami/epidemiologami. A w Bawarii nawet bylo ostrzej - siedz w
domu, chyba ze musisz do pracy, lekarza, apteki, na zakupy, masz wazne
terminy (fizykoterapia, gimnastyka lecznicza, naprawa auta, roweru) i
sport w lesie! Nie bylo policji za rogiem, bezsensownych zakazow lub
nakazow (PL zakaz wstepu do lasu, jazdy na rowerze, maski w plenerze,
horendalne kary, pozniej prezydent, premier, minister oglaszali koniec
epidemii).
Na poczatku nasz minister SW upomnial policjantow, ktorzy gdzies (w
Monachium?) nie mieli nic przeciw siedzacym na lawkach, ale karali za
czytanie ksiazki!
Itd. itp.
Teraz politycy wiecej dyskutuja i wybijaja sie na niezaleznosc, bo
najlepszy corona manager chce przejac stery do Merkel. A w niektorych
landach (MeckPomm, Sachsen-Anhalt) nie maja prawie przypadkow
pozytywnych mimo powszechnosci testow. Ludzie sa w rozsadni i przed
sklepem, piekarnia, kawiarnia, restauracja, apteka, lekarzem, bankiem
(!) zakladaja maski...

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
-------------------------------
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

23. Data: 2020-07-19 14:15:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/07/2020 o 12:15, z...@g...com pisze:
> Ze sportów ekstremalnych małżeństwa nic nie przebije. Cały wachlarz emocji :)

przestan bo cie polubie :]

--
gazebo

24. Data: 2020-07-19 14:16:25

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ty się dodałeś z doniesieniami o masowych grobach, ja o tym jak dziennikarze
inscenizowali takie doniesienia.

25. Data: 2020-07-19 14:17:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/07/2020 o 09:28, z...@g...com pisze:
> Dla mnie interesujące jest to jak łatwo społeczeństwa dały sobie narzucić
ograniczenia nieadekwatne do sytuacji. Urzędnicy nadużyli władzy i nie spotkało się
to ze sprzeciwem. Na szczęście teraz gdy zaczyna to docierać do społeczeństw jest
szansa na rozliczenie.

ludzie bezwolnie zgodzili sie na ograniczanie ich praw, i to praktycznie
bez krzyku, po raz kolejny zreszta

--
gazebo

26. Data: 2020-07-19 14:56:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/07/2020 o 12:52, silvio balconetti pisze:

> [...]
> pozytywnych mimo powszechnosci testow. Ludzie sa w rozsadni i przed
> sklepem, piekarnia, kawiarnia, restauracja, apteka, lekarzem, bankiem

tak, maski, powodujace wtorne zakazenie, mozna pediatry zapytac, od
poniedzialku maski na wyspie

--
gazebo

27. Data: 2020-07-19 15:01:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/07/2020 o 13:16, z...@g...com pisze:
> Ty się dodałeś z doniesieniami o masowych grobach, ja o tym jak dziennikarze
inscenizowali takie doniesienia.

z czegos trzeba zyc, smutna prawda

--
gazebo

28. Data: 2020-07-19 20:47:59

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.07.20 um 13:15 schrieb z...@g...com:
> Ze sportów ekstremalnych małżeństwa nic nie przebije. Cały wachlarz emocji :)

Z tym malzenstwem to jest ciekawa historia. Ktos kiedys rozszyfrowal
znaczenie niemieckiego slowa "Ehe" czyli "malzenstwo", "marriage" itp.
"Ehe" jako skrot na "errare humanum est"!

No coz, mamy rozne doswiadczenia, ale mnie w pewnym stopniu ratowala
emigracja, bo rodziny nie zagladaly mi do lozka i papierow. Nawet gdy na
pare lat (5-6) musialem opuscic wspolna posiadlosc i zostalem wyklety
przez obie rodziny, dobrze to znioslem, bo dzielilo nas ca. 1.500 km.
Midlife age crisis zderzyl sie z rzeczywistoscia, ale bez udzialu moich
tesciow i krewniakow.

Ogolnie lubie migracje, blizsze i dalsze. Zmieniasz szkole, miejsce
zamieszkania, prace i mozesz zaczynac zycie na nowo, bez dawnych
stereotypow, rol, schematow. A juz jak zmieniasz kraj, jezyk i granice,
to mozesz nawet zmienic imie (np. mialem kolege ze studiow, ktory nie
jest juz Waclaw, czyli Wacek, lecz Wenceslaus), a nawet zyciorys
(znajomy o trudnym do wymowy nazwisku o koncowce -ski, opowiadal innym,
ze mu komuna zabraniano uczyc sie ojczystego jezyka, prywatnie dostawal
od szwagra gazete z Cieszyna).

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????

29. Data: 2020-07-19 20:58:57

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.07.20 um 14:16 schrieb z...@g...com:
> Ty się dodałeś z doniesieniami o masowych grobach, ja o tym jak dziennikarze
inscenizowali takie doniesienia.

Ruptly (primo voto RT) mozna niezbyt wierzyc, ale El Pais i DW? Poza tym
statystyki cos mowia.

https://www.youtube.com/watch?v=C51pmqykc7w
https://www.youtube.com/watch?v=XHsfjnRB-uA

A bylo tak przed 8 laty

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/16590015156/i
n/album-72157631370923428/

30. Data: 2020-07-19 22:59:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-19 20:58, Sylvio Balconetti wrote:

> Ruptly (primo voto RT) mozna niezbyt wierzyc, ale El Pais i DW? Poza tym
> statystyki cos mowia.

//a virusa z jednego widziales...?

Anonimowy obywatel zrobił psikusa
siny niebieski padl