dlaczego małe dziewczynki

21. Data: 2010-02-19 20:54:10

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:1wze3l6ki51kb.dlg@trenerowa.karma...
> tak bardzo chcą zostać czirliderkami i o czym to może świadczyć?

1 - naśladują
2 - marzą
3 - rywalizują

22. Data: 2010-02-19 20:55:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> A, miało się paru psychologów w rodzinie.

No prosz, nie wiedziałam, że psychologowie zajmują się analizą genomu.
Jednak warto tu zaglądać.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

23. Data: 2010-02-19 20:57:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 21:54:10 +0100, Nagash napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>
> 1 - naśladują
> 2 - marzą
> 3 - rywalizują

Kiedyś "seks i kaszka manna" była w "Gawędzie" tylko, od święta, dla
partyjnych lowelasów - ale dziś to już tak powszechne, że się tego nawet
nie zauważa... a pedofilom itp w to graj.
--

Ikselka.

24. Data: 2010-02-19 21:02:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Twoim zdaniem kilkuletnie dziecko wie o tym, że ktoś się na ich widok
ślini?

Co tam wie. Ona o tym marzy!

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

25. Data: 2010-02-19 21:02:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie silę się na analizy, gdzie rzecz jest prosta jak budowa cepa - przykład
> idzie z góry i dzieci go przejmują. O tym mówię.

IXI, Twoja diagnoza jest po prostu żenująca. Nie sil się także, żeby jej
bronić.

Ewa

26. Data: 2010-02-19 21:03:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2010-02-19 21:06:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 22:03:24 +0100, medea napisał(a):

> Twoim zdaniem kilkuletnie dziecko wie o tym, że ktoś się na ich widok ślini?
>
> Ewa

A mamusia dziecka nie wie??? Dziecko nie musi - przecież o tym mówię, o tym
jako o przykładzie z góry.
:->
--

Ikselka.

28. Data: 2010-02-19 21:06:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> ślini?
>
> Co tam wie. Ona o tym marzy!

A XL się nudzi, o czym świadczy jej żenująca aktywność prowokacyjna w
dniu dzisiejszym. Chyba, że jej 40-dniowy post aż tak wali po deklu.

--

Paulinka

29. Data: 2010-02-19 21:06:30

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, że mam taką charyzmę, że żadna porządna dziewczynka już nie
> zamarzy o śliniących się na jej widok mięśniowcach na stadionie?
> [...]

nie, nie myślę :)

kiwiko

30. Data: 2010-02-19 21:08:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 22:06:30 +0100, kiwiko napisał(a):

> nie, nie myślę :)

To czemu się martwisz, że komuś szansę na (pożal się Boże) sukces odbieram?
Kto chce, nadal mieć go wszak będzie.

--

Ikselka.

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)