dlaczego małe dziewczynki

411. Data: 2010-02-21 19:47:31

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:33:55 +0100, medea napisał(a):

> Wcześniej pisałaś, że musisz oczy ludziom (rodzicom) otwierać, żeby nie
> było takich sytuacji, jaka zdarzyła się w chórze chłopięcym. A tutaj
> jednak wychodzi, że oczy tamci mieli szeroko otwarte od samego początku.

Czy ja po łacinie piszę, czy po marsjańsku? - ok, inaczej: szeroko
zamknięte mieli do końca, bo nawet kiedy się wydało i już były postawione
zarzuty, nie wierzyli (bo nie chcieli), że ich dzieci były molestowane
przez wujka Wojtka.
Rozumiesz już?

> BTW stawiamy przecinek przed "pomimo że". Już nie pierwszy raz widzę ten
> błąd u Ciebie, więc to chyba nie przypadek.

Oczywiście, że nie przypadek - po prostu uważam tak jak mnie uczono, że
przed "że" pisze się przecinek. I tak będę pisała.

PS. Przy okazji - dla Twej koleżanki-ortografki Aichy:
"Linuksa, Linuxa
Firefoksie, Firefoxie Wyrazy zakończone w mianowniku na "x" w przypadkach
zależnych można zapisywać dwojako: zachowując "x", albo zamieniając je na
"ks"[14]. W mianowniku pozostawiamy oryginalną nazwę własną z "x", czyli:
Linux, Firefox."
--

Ikselka.

412. Data: 2010-02-21 19:50:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:34:37 +0100, medea napisał(a):

> Hm, ja takiego szału na żywo nie widziałam.

Jazda na oklep jest elementem ćwiczenia dobrego dosiadu.

--

Ikselka.

413. Data: 2010-02-21 19:51:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 20:46, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A nie pomyliło Ci się z ruską ruletką?
> :-)

A nie.

Qra

414. Data: 2010-02-21 19:51:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:39:41 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-21 20:33, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To kielecczyzna. Nowa lepsza odmiana polszczyzny. Ale nie dla dys-

Coś masz do mojego regionu? Konkretniej proszę.

--

Ikselka.

415. Data: 2010-02-21 19:54:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 20:42, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> taniec i stroje. Najpierw zaprowadziłam ją na zajęcia do uznanego
> baletmistrza w mieście (który ma ponoć wielkie sukcesy). Kiedy jednak
> zobaczyłam (tak tak, obserwowałam te zajęcia w całości, jakby się ktoś
> chciał czepiać, że dziecko z oczu spuszczam ;) ), jakie pan baletmistrz
> ma podejście do dzieci - cholernie poważne - to od razu udałam się do
> najbliższego nam MDK-u na zajęcia do bardzo przyjemnej młodej pani,
> która daje tym dzieciakom po prostu się wybawić, a przy okazji uczy
> m.in. jak się ładnie i z gracją poruszać. Ja te zajęcia traktuję po

Bo balet, Ewo, to tak naprawdę gorszy jest niż to jeździectwo, chóry
chłopięce i czirliderka.

Qra, no ale mój chłopczyk to bardziej do navyseals niźli baletów się
nadaje, więc mogę spać spokojnie

416. Data: 2010-02-21 19:54:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:45:58 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-21 20:30, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Hint: przynosi, nie zbiera.
>
> Qra

Hint: Mikołaj w Wigilię.
--

Ikselka.

417. Data: 2010-02-21 19:57:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A to tylko na olimpiadach wolno kobietom na koniu?

Na golasa? Właśnie nie wiem, dlatego pytam :-D

Stalker

418. Data: 2010-02-21 19:59:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie jest, bo cycków nie ma.
> :->

No a cheerleaderka nie jest, bo ma...

Stalker, nic już nie rozumiem :-)

419. Data: 2010-02-21 20:00:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:51:23 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-21 20:46, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A nie.
>
> Qra

Czyli z pierogami.
--

Ikselka.

420. Data: 2010-02-21 20:03:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Oczywiście, że nie przypadek - po prostu uważam tak jak mnie uczono, że
> przed "że" pisze się przecinek. I tak będę pisała.

A Ty jak krowa bez zastanowienia przyjmujesz? "Pomimo że" to jest
spójnik złożony i przecinek stawia się przed nim jako całością.
Rozdzielanie go jest bez sensu.

> PS. Przy okazji - dla Twej koleżanki-ortografki Aichy:

Swoje sprawy z Aichą załatwiaj bez mediatora. Czy się boisz?

Ewa

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)