dlaczego małe dziewczynki

541. Data: 2010-02-22 13:43:26

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: ikselka <x...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 14:31, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> A Ty ile sobie odliczysz dofinansowania do szkolenia?

Nic - jestem do przodu w szkoleniu, dlatego mam czas podczas zajęć,
piszę między ćwiczeniami. To szkolenie nie przewidziało pojawienia się
takich bystrzaków, jak ja.

> Paulinka
> w przerwie obiadowej

A korzystanie z firmowego kompa to co?

542. Data: 2010-02-22 13:43:31

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> Użytkownik "ikselka" <x...@h...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
q21g2000yqm.googlegroups.com...

-----------------------­-------------------

> Nieno, co Ty - tylko Murzynkowi Kalemu wolno "bawić się słowem" ;-PPP
>

> Wiesz- jego działalność teraz- tak mi się skojarzył fragment wiersza
> Tuwima:
> "wynajęli też alfonsa
> żeby ze mnie się natrząsał"

Miałeś rację Chironie, nie dasz rady z tą gracją i finezją...

Stalker, z tym się trzeba urodzić :-)

543. Data: 2010-02-22 13:45:22

Od: ikselka <x...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 14:30, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "ikselka" <x...@h...com> wrote in message

n.googlegroups.com...

> Pchają się, gdzie ślisko i odrażająco :-D
>
> Przecież nie sikałaś po nogach, a gdyby nawet, to nie jest to odrażające, a
> wręcz przeciwnie...

No, nie sikałam - chyba że ze smiechu.

544. Data: 2010-02-22 13:45:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...

> A ile sobie odliczysz za to od czasu pracy?

A Ty ile sobie odliczysz dofinansowania do szkolenia?

Paulinka
w przerwie obiadowej

A co tam dobrego?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

545. Data: 2010-02-22 13:49:40

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja tylko na marginesie przypomnę, że ja nie czepiałem się, nie czepiam i
> nie będę czepiał literówek, drobnych ortografów itp. rzeczy u nikogo, bo
> zdaję sobie sprawę, że nikt nie jest alfą i omegą...
>
> Tak samo nie mam do nikogo pretensji za gry słowne, słowotwórstwo itp.
> rzeczy, bo sam się tym lubie bawić i jestem tu w stanie wiele zrozumieć:-)
>
> I przypomnę, ze to TY mi zwróciłaś choćby wczoraj uwagę na "błędy
> językowe" i to w dodatku źle... Dzisiaj z kolei poskarżyłaś się, że
> ponieważ nie rozumiesz "rozumiawszy", to w ogóle nie jesteś w stanie
> zrozumiec moich wypowiedzi...

I dotąd piszesz rzeczy w sumie sprawdzalne- można się do tego tak czy siak
odnieść. Chyba to, co napisałeś- jest prawdziwe.

> A jeśli inni zwracają Ci uwage na błędy, to najnormalniej w świecie wraca
> do ciebie jak bumerang własna działalność "dydaktyczna" i przekonanie o
> własnej "lepszości" językowej

A tu jest Twój osobisty "wcisk". Tego przecież nie wiesz. A piszesz o tym w
takim tonie, jak o poprzedniej części- a przecież ta część jest dla Ciebie
nieweryfikowalna. To manipulacja. Pytanie tylko, czy robisz to świadomie?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

546. Data: 2010-02-22 13:50:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 14:43, ikselka <x...@h...com> wrote:

> Nic - jestem do przodu w szkoleniu, dlatego mam czas podczas zajęć,
> piszę między ćwiczeniami. To szkolenie nie przewidziało pojawienia się
> takich bystrzaków, jak ja.

No widzisz, a ja dzisiaj nie mam co robić, bo wszystko co
zaplanowałam, zrobiłam z samego rana.

> A korzystanie z firmowego kompa to co?

Nico. Pracuję w w 3 sektorze, więc z założenia mój komputer nie
zarabia.

Paulinka

547. Data: 2010-02-22 13:50:29

Od: ikselka <x...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty ile sobie odliczysz dofinansowania do szkolenia?

Aha - nie zjadłam dziś zupy. Zawsze to jakieś uczciwe wyjście... :-)

548. Data: 2010-02-22 13:52:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 14:45, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
wiadomościnews:2438982a-ab6f-42ec-b9e4-028fd2a39d42@
v25g2000yqk.googlegroups.com...

> A Ty ile sobie odliczysz dofinansowania do szkolenia?

Penne z kurczakiem i brokułami w sosie śmietanowym, zapieczone z
serem.

> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

BTW czemu Chiron niektórych pozdrawiasz serdecznie, a niektórych
bardzo serdecznie ? ;)

549. Data: 2010-02-22 13:55:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> tym w takim tonie, jak o poprzedniej części- a przecież ta część jest
> dla Ciebie nieweryfikowalna. To manipulacja. Pytanie tylko, czy robisz

Niestety Chironie, ale jesteś e jeszcze gorszej formie niz XL.

Jest to bowiem jak najbardziej weryfikowalne. Ludzie nie raz i nie dwa
pisali tutaj z jakiego powodu czepiają się Ikselkowych błędów...

Ale ty wolisz manipulować. Ciekawe czy robisz to świadomie?

Stalker, zresztą możemy zrobić szybką sondę: Drogie Panie (i Panowie),
dlaczego wytykacie Ikselce błędy językowe?

550. Data: 2010-02-22 13:55:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> w przerwie obiadowej
>
> A co tam dobrego?:-)

Penne z kurczakiem i brokułami w sosie śmietanowym, zapieczone z
A pomyślałaś, że ten kurczak miał rodzinę, plany na przyszłość, przyjaciół,
a Ty go tego pozbawiłaś?
:-)

BTW czemu Chiron niektórych pozdrawiasz serdecznie, a niektórych
bardzo serdecznie ? ;)

Bardzo serdecznie- to na coś takiego trzeba sobie zasłużyć. Jak Stalker albo
Iwon(K)a.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)